start icsi

Hoi meiden,

Ga zondag weer beginnen met de decapeptil. 2 Januari weer komen voor echo en dan krijg ik te horen wanneer ik start met puregon. De vorige keer spoot ik 150 en nu ga ik naar 300!! Dit omdat ik de vorige keer maar 5 eitjes had en ik heb aangegeven om de dosis dan maar te verhogen.
Ben benieuwd. Werd de vorige keer van de puregon behoorlijk  vrolijk dus wie weet haha wat het nu brengt. Wie herkent dit trouwens?

Ginger hoe is het met jou? Jij bent al begonnen toch?

Groetjes,
san

Hoi San,

Toevallig, ik begin maandag met de decapeptyl.
Ik vind het allemaal erg spannend, het is onze 1e icsi.
Voor jou de 2e????
Hoe heb je het allemaal ervaren dat gespuit, ik zie er wel wat tegenop.
Ze zeggen dat de decapeptyl wat gemene spuitjes zijn.

Hoe ons schema verder loopt weet ik nog niet, ik moet bellen als ik ongie ben, en dan wordt een echo gepland.

Succes met alles.

Groetjes Ciz

San,
heel veel succes!

Volgens mij ben je dezelfde San die wel 's op m'n weblog reageert, toch? Anders is dit een heel raar bericht. Ik kon niet terugreageren, maar je moet 's checken op www.geertgen.nl. Daar zal je het antwoord op je vraag wel vinden.

Nogmaals succes!

Groetjes, Esk

Hoi Ciz,

Spannend voor jou dus ook.  We gaan wel gelijk op he!
Dit wordt voor ons ook de eerste icsi. We hebben in oktober een ivf gehad maar helaas heeft dat geen bevruchting opgeleverd vandaar dat we nu overgaan op icsi.
Bij ons is er eigenlijk geen reden gevonden waarom het niet lukt maar we zijn nu al 3 jaar bezig zonder resultaat.

Het spuiten van de decapeptil is inderdaad wat pijnlijker dan de puregonspuit. Het scheelt wel iets als je de spuit ongeveer een kwartiertje van te voren al uit de koelkast legt.
Ik ben er ook niet zo'n held in hoor maar het valt me wel mee.

Hou je  me op de hoogte hoe je het ervaart? Is toch wel prettig als je met iemand kan kletsen die met hetzelfde bezig is toch?

Wens je succes en hoop iets van je te horen.

Groetjes,
San.

Esk. Ik denk niet dat je mij bedoelt. Maar is niet erg hoor.:)

Groetjes

Hey meiden,

Ik las jullie verhaaltjes en wilde jullie heel veel succes toewensen! Het spuiten valt erg mee (tenminste dat is mijn ervaring), ik haalde ze ook altijd een half uurtje voor tijd uit de koelkast. Ik kreeg in de laatste dagen van het spuiten wel blauwe plekjesmaar verder viel het gelukkig mee.

Ik begin zelf weer eind januari met spuiten van de Deca en dan gaan we in februari voor de 3de punctie voor onze laatste ICSI poging. Mijn verhaal is hetzelfde als die van San, geen oorzaak gevonden, 1ste IVF geen bevruchting, 1 ICSI poging gehad en 2 cryo behandelingen. Helaas dus zonder resultaat maar ik hoop dat het bij jullie helemaal goed gaat komen dat geeft mij en nog een paar andere meiden hier die ook met ICSI bezig zijn weer hoop.

Zet hem op! En hele gezellige feestdagen toegewenst!

Mo

Hoi San,

Ja het is inderdaad fijn om er met iemand over te kletsen die het zelfde doormaakt.
Maar fijn om te lezen dat je het allemaal mee vond vallen.
Ik kreeg als tip vanuit de kliniek om olie op mijn buik te smeren, zodat de naald er dan makkelijker inglijdt, en dan met name met de decapeptyl.
Het is altijd het proberen waard toch.
Hoe had je de punctie ervaren?

Mo, jij hebt ook al heel wat doorgemaakt dan. Spannend nu de derde.
Ze zeggen drie maal is scheepsrecht, toch. Daar gaan we dan maar voor.
Van die blauwe plekken op je buik had ik gehoord ja. maar goed dat het geen zomer is, en we in de bikini moeten, hahaha.

Groetjes Ciz.

Terug
Bovenaan