Start mei 2013

A

Anoniem

Guest
Wie is er nog meer net gestopt met de pil??

Wij gaan voor de 2de, ons zoontje is nu 13 maanden. En hopen dat we weer snel zwanger zijn.

Wie schrijft er mee?

Liefs,
Rosanne

Ik eind april vorig jaar :) ook voor de 2e.
Hoop dat het bij jou eerder raak is! Succes.

Leuk, wij zijn ondertussen een half jaartje bezig voor de 2e. Helaas niet zonder slag of stoot maar we houden de moed erin!
Succes!

Hoi MamaSuus82,

Zo das al een tijdje zeg, ben je al bij de huisarts geweest? Of moeten jullie blijven proberen?
Hoe oud is jullie eerste?

Hoi Dora84,

Jammer dat het ook bij jullie nog niet is gelukt. En hoe oud is jullie eerste?

Ik ben nu ongesteld geworden van de pil en moet dus nog wachten tot mijn eigen cyclus. Ben benieuwd.
Zijn jullie er veel mee bezig?

Groetjes

Onze zoon is nu bijna 4. We hebben bewust wat langer (moeten) wachten ivm rugklachten. Ik ben inmiddels al bij de gynaecoloog geweest omdat ik vermoedde dat mijn cyclus niet klopte. Als ik nu weer ongesteld word ga ik de medische mallemolen in.
Dit is wel even slikken aangezien ik bij onze knul al na ronde 2 zwanger was...
Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar de week voordat ik ongesteld moet worden ben ik altijd wel wat zenuwachtig.

Spannend hoor de eerste ronde bij jullie. Hoop dat je cyclus een beetje regelmatig is dat het snel raak is.

Wij gaan nu ook voor een 2e. Onze dochter van 2,5 is nu zindelijk (alleen poepen gaat nog weleens fout). Iedereen heel veel succes. Wij starten deze maand

@mamasuus82 minder dat jullie langer hebben moeten wachten zeg!!
En helemaal rot dat je de medische molen in moet :( mijn zus heeft dit ook moeten doen. Ik hoop dat je er niet heel lang in hoeft te lopen.

Ja ben ook benieuwd hoe dit gaat, onze eerste kwam als verrassing maar zeer gewenst.

@Natascha86 heel veel succes :)

Terug
Bovenaan