Start puregon/pregnyl

Hallo Allemaal,

Ik ben Tjoller en wij zijn nu 2 jaar en 3 maanden berzig om zwanger te worden maar dit wild nog niet lukken. Ik had een onregelmatige cyclus voor de rest zijn alle onderzoeken in orde. Ik heb nu 7 maanden clomid geslikt. Hierdoor is de cyclus weer goed maar nog niet het gewenste resultaat.  
Nu ga ik als het goed is  volgende week starten met puregon en pregnyl. Ik start met 50 IE puregon.
Heb vandaag de spuitinstructies gehad. Op zich is spuiten mij niet vreemd want ik ben verpleegkundige. Nu heb ik voor het eerst mezelf geinjecteerd. Op zich niet pijnlijk maar je voelt goed dat de vloeistof je lijf binnenkomt.
Zijn er nog andere meiden die net gestart zijn of ook gaan starten met puregon\pregnyl ???
Ben benieuwd naar jullie ervaringen

Groetjes Tjoller
Groetjes tjoller

Hoi Tjoller,

Ik ben vorige week begonnen met Puregon spuiten; dit was voor mij de eerste keer. Ik ben begonnen met 75 eenheden. Het spuiten valt heel erg mee; gelukkig maar... Afgelopen maandag moest ik op controle en ik had wel 15 follikels; veel te veel....dus de behandeling, IUI, wat ik zou krijgen, gaat niet door....jammer, maar helaas. Nu wachten op mijn volgende menstruatie en dan zal ik een lagere dosis krijgen.....

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan