Start...

We zijn gestart... De pil is het raam uit, de drank (toch al niet zo nodig in ons leven) verbannen en alle hoop gericht op de eerste NOD. Natuurlijk hoop je dat het gelijk prijs is... Voel je je na iedere keer klussen al wel een beetje misselijk. En hee, was dat niet een steek in mijn borsten?
Maar dan realiseer je je dat dat wel erg vroeg zou zijn, haha. Je zit net in de tweede week van je cyclus. Het gaat bijna alleen nog maar over een eventueel kindje. En waar je ook naar kijkt op tv, steeds komt er wel weer een zwangere in beeld, of een mini-mensje. Alsof ze het erom doen. Je weet zeker dat de tijd daar is...
Je wil het nog een beetje stil houden, maar manlief is zo enthousiast dat ie zich verkletst. Aan relatief wildvreemden. Er is nog geen kindje, maar ook het nieuws dat daaraan gewerkt wordt, wordt met rollercoaster snelheid de wereld in gestuurd. Mag ik zelf nog even aan het idee wennen, schat?
Ik heb er zin in, en kan niet wachten totdat ik hem blij kan maken met de mededeling dattie papa wordt. En wat voor een papa!!!
Maar eerst nog eens kijken hoeveel ronden er nodig zijn. En óf het überhaupt wel lukt. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs en succes allemaal!!
Groetjes Daapie.

Daapie, wat schrijf je dat leuk! Heel herkenbaar, vooral de eventueel aanstaande papa die dan maar aan wildvreemden gaat vertellen dat 'we ook bezig zijn'!
Succes met zwanger worden, laat nog eens wat van je horen!
liefs, el.

Terug
Bovenaan