starten iui

hallo meiden,
gistern zijn we naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van alle testen; alles was helemaal goed, goed zaad, goede sl-test, geen clamydia, goede temp curve. Ja, en aangezien ik al eens zwanger ben geworden (mk), had onze arts zoiets van alles is helemaal goed en je kan zwanger worden. ip kijken we vanaf de mk en jar verder en dat is februari. ze naam welde tijd om te luisteern naar ons en wij gaven dan ook aan dat we nu na bijna 2 jaar gewoon een handje geholpen willen worden.(ben ook al weer ongi deze week)

Over twee weken krijg ik daarom een hsg (let op dat je in deze periode niet zwanger raakt, oja... maar misschien ook wel goed even een maadje rust). en daarna komen we terug bij de arts en wordt er een afspraak gemaakt voor de inseminatie, spannend hoor!

zo ga ik lekker eens stoppen met dat temperaturen en er minder me bezig zijn (tj het zal wel allemaal psychisch zijn, maar ja dat is makkelijker gezegt als gedaan er niet mee bezig zijn!!)

Suus en mariska, succes met de ivf!!Mariska knap dat er maar 2 traantjes kwamen, lijkt mij inderdaad wel effe schrikken zo'n cyste weghalen.

OOK de andere meiden succes /sterkte!

Hoi Simone,

Van harte meid dat alles goed is!
Jouw verhaal lijkt op dat van mij, ik heb ook ooit een mk gehad en ben na 2 jaar gestart met de MMM. Bij ons is ook niets gevonden waarom het niet meer lukt, oftewel alles ik OK. Maar het is daarna (potjandorie) ook nooit meer gelukt. Bij Naatje hierboven heb ik gereageerd over de HSG btw, misschien heb je er iets aan.

Goed plan om te stoppen met tempen en het iets rustiger aan te doen, bij mij hielp/helpt yoga echt erg goed.

Dank je wel voor het suc6!
Jijzelf ook veel suc6 meid.

groetjes, Suus

Hoi,

Ik lees net je verhaal en kan me voorstellen dat je erg blij bent met het resultaat van de testen. Mijn vriend en ik zitten in hetzelfde schuitje en krijgen volgende week woensdag de uitslag. Ik hoop voor jullie dat je nou op weg wordt geholpen en het snel raak is! groetjes Noortje

Terug
Bovenaan