starten ivf eindelijk na bijna 4 jaar bezig zijn geweest.

hoi hoi   dames.

eindelijk is het zover ik was gister bij de gyn en die vertelde me dat het zaad van mijn vriend zo slecht was dat ik mag starten met ivf een opluchting maar toch ook wel super spannend. 18 sept mag ik naar arnhem voor een intake als die arts dan ook zegt ivf wat zowiezo gaat gebeuren dan mag ik gelijk aan de slag wan er staat momenteel geen wacht tijd. na zoveel jaar is het eindelijk zover ik kan nu pas zeggen dat ik voor het eggie ga.

ik vind het erg fijn dat dit forum bestaat nu kan ik me jullie mee kletsen eers voelde ik me hier nog niet zo thuis omdat ik nog niet in de mm zat maar nu ik er wel in zit vind ik het fijn om ook hier mee te praten.

ik hoop dat alle meiden hier wel weer snel weg zijn omdat er toch een klein wonder in hun groeit want jullie hebben het allemaal verdiend zeker als je al zo lang bezig bent en er ook echt alles voor doet dus dames julie hebben het er het meest recht op klinkt misschien raar maar ik ken ook meiden die na 1 keer sex zanger zijn en het vervolgens weg laten halen en daar wordt ik dan zo boos om dat ik vindt dat het maar oneerlijk is verdeeld hier in de wereld.

dames hou vol jullie tijd komt ook daar gaan we voor jullie steun is denk ik al genoeg.

groetjes annieka

hoi hoi,

(helaas) mag ik je hier welkom heten.
Ik hoop voor je dat je IVf goed mag verlopen en dat je snel dit forum weer mag verlaten.

We gaan voor je duimen!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan