starten met emesafene

Hoi vandaag huisarts gebeld i.v.m overmatige misselijkheid. Kan niet meer werken, van de klachten en daaarbij eet ik nauwelijks was, dus ben gewoon te zwak om te werken.
Vandaag Emesafene gekregen.
Zijn er meiden die hier ervaring mee hadden. Slikken jullie de hele kuur, of alleen al het echt niet meer gaat.
Ik wil voor het laatste gaan. Is voor mij ook wel weer een bevestiging dat alles goed gaat.

Ik moet het trouwens voor de nacht innemen, maar werkt het dan ook nog wel overdag?
Hoop wat ervaringsverhalen te lezen

x yvonne
 
Ik ben inmiddels 12 weken zwanger en slik het sinds ik 8 weken zwanger was. Ik was ook de hele dag zo misselijk dat werken al bijna teveel was. In eerste instantie wilde ik het alleen innemen als ik het echt nodig had, maar al snel bleek dat ik het iedere dag nodig heb. Inmiddels slik ik het al 4 weken. Het onderdrukt de misselijkheid en zorgt ervoor dat ik weer redelijk kan eten. Soms moet ik nog wel overgeven, maar het meeste blijft erin. Afgelopen weekend dacht ik het eens zonder te proberen. Dat ging 1 dag goed, de tweede dag voelde ik me weer zo beroerd dat ik er gelijk weer mee begonnen ben. Ik neem voor ik naar bed 1 tabletje in en dat werkt voor mij voldoende. Voorlopig blijf ik het nog slikken, al is het maar om de dagen fatsoenlijk door te kunnen komen. In ieder geval succes ermee en hopelijk werken ze bij jou!
 
Hoi, ik heb het gisterenavond voor het eerst ingenomen. Vanmorgen dacht ik; die rommel werkt helemaal niet. Maar na mijn ontbijt, was de misselijkheid weg.
Merk wel, als ik wat ga doen het weer opkomt, maar dat de heftige intensiteit eraf is. Hoop dat dit ook derest van de weken zo zal gaan.
Zal nu nog even gaan spelen met die medicijnen en anders blijf ik ze gewoon innemen.

x yvonne
 
Heb er jammer genoeg ook ervaring mee, tabletten heb ik maar een paar dagen ingenomen, ik moest zoveel overgeven dat ik over moest stappen op zetpillen die ik overigens nog iedere dag moet zetten ondanks ik al 36 weken zwanger ben, maar dan nog maar 1 per dag gelukkig. Het is echt ontzettend vervelend, was ook uitgedroogd en alles was teveel, heb wekenlang niet kunnen werken en kon nog niet zeggen dat het echt vooruit ging ondanks ik ze om de zoveel uren zette, maar ja, je moet wat. Ik wens je veel succes en hoop dat het maar een aantal weekjes is, want geloof me, heel je zwangerschap is echt geen pretje!:(
 
Hoi Yvonne,

Toen ik 10 weken zwanger was ben ik begonnne met het slikken van Emesafene, ook 's avonds idd 1 pilletje en het werkte bij mij erg goed.
"s morgens voor ik opstond at ik een cracker, bleef 5 min liggen en daarna ging het goed.
Op 1 pil per dag :)

Met 14 weken langzaam afgebouwd en met 17 weken was ik niet meer misselijk.

Ben blij dat het zo goed werkte, want mijn maagwand was kapot gebloed van het overgeven.
Hopelijk werkt het ook bij jou!.
 
Hoi!

Ik heb de eerste helft van mijn zwangerschap ook héél veel gespuugd. Tot 14 weken sowieso iedere dag en daarna werd het langzaam wat minder. Ik was al eens bij de huisarts geweest, maar die gaf ten aan dat ik het alleen mocht nemen bij uiterste nood, aangezien ik al twee keer een miskraam had gehad. Dat was bij 8 weken. Bij 15 weken begn het spugen weer opnieuw, door andere oorzaken. Ik kreeg toen van de gyneacoloog wel gewoon Emafasene zetpillen. Ik heb nog gevraagd of ik dat wel mocht hebben met oog op miskramen, maar volgens gyneacoloog kon er niets gebeuren. Ik was er dankzij die pillen wel beter 'te pas' door. Heb het wel alleen genomen indien nodig. Ik ben niet zo van de medicijnen.
 
hoii

ik ben zelf ook erg misselijk geweest ik was het 24 uur per dag en viel 2 kilo af in anderhalve dag.
ik heb toen zetpillen gekregen maar die werkte bij mij niet. ik heb toen van de verloskundige acenpentuur gekregen en dat is mij zeer goed bevallen. een paar uur later was ik niet meer misselijk echt een wonder. ik ben nu bijna 16 weken en ben helemaal niet meer misselijk geweest. sucses allemaal
 
Terug
Bovenaan