<p>Hallo allemaal,</p><p>Inmiddels zijn mijn vriend en ik al bijna 3 jaar bezig met zwanger worden. Sinds december vorig jaar weten we dat ik PCOS heb waardoor ik sinds januari dit jaar gestart ben met het gebruiken van Clomid. Mijn cyclus is wel wat regelmatiger geworden dan dat hij was maar schommeld nog steeds wel tussen de 28 en 35 dagen... Aangezien we nu alweer een jaar verder zijn zonder resultaat is er besloten om in januari te gaan starten met IUI. Ik vind het al met al heel frustrerend dat het ons niet op de “normale manier” wil lukken
</p><p>Mijn vriend en ik hebben allebei een heel uitgebreid onderzoek gehad waarin alles verder helemaal goed was, op de PCOS na dus. Dus eigenlijk zou het met Clomid gewoon moeten lukken zou je zeggen.</p><p>Afgelopen zomer heb ik een HSG onderzoek gehad. Dit vond ik zelf echt super pijnlijk en zie daarom ook erg op tegen IUI (IVF nog erger, maar zo ver is het gelukkig nog niet!). </p><p>Ik ben daarom heel erg benieuwd of er dames zijn die ook IUI gehad hebben en wat jullie ervaring was. Is het pijnlijk? Na hoeveel pogingen waren jullie zwanger?</p><p>Alvast heel erg bedankt voor degene die wil reageren en haar ervaring met mij wil delen =)</p><p>Liefs, Ingelou</p>