Starten met teunisbloemolie & tarwekiemolie

<p>Is er toevallig nog iemand die net gestart is met het gebruik van teunisbloemolie en tarwekiemolie? </p><p>Zelf ben ik er deze ronde mee begonnen omdat mijn cyclus onregelmatig is, mijn eisprong relatief laat (dag 20-24) en met LF vrij kort. </p><p>Ben erg benieuwd wat ik ga merken en of er meiden zijn die hetzelfde aan het proberen zijn!</p>

Hey Marina, daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ik was echter wel begonnen met vitex agnus castus, ook in verband met een onregelmatige cyclus en vaak tussentijds bloedverlies. Vorige maand mee gestart, en ben nu zwanger. Zal wel toeval zijn! Maar geloof wel sterk in de werking van dit soort middelen als steuntje in de rug! Succes ermee!

Hai x-Marina 
Ik gebruik al 3 maanden teunisbloemolie. Had een erg onregelmatige cyclus. Nu de afgelopen 2 keren precies 30 dagen cyclus. 
Zit nu op mijn nod maar nog geen menstruatie te bekennen. 
Dit is de eerste ronde dat ik ben gestart met tarwekiemolie. Las zowel positieve als negatieve verhalen. Dacht baat het niet dan schaat het niet.
Ik heb mijn eisprong altijd op dag 20/21 en dag 31 dan ongesteld. Luteale fase van 9/10 dagen.
Mocht ik ongesteld worden kan ik je vertellen of mijn luteale fase door de tarwekiemolie langer is geworden.

Terug
Bovenaan