starten met tussendoortjes

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje wordt morgen alweer 9 maanden. Sinds een maand eet hij brood. In het begin heeft hij het hier best moeilijk mee gehad (kokhalzen en uitspugen), maar nu vliegt er een hele boterham in. Dus vind ik het tijd worden om 's middags ook een tussendoortje te gaan geven, een soepstengel of een koekje. Maar ik weet niet zo goed wat ik hem aan kan en mag bieden? Wat geven jullie als tussendoortje? En hoe begin je met zoiets? Bied je een koekje in een stuk aan, zodat hij er op kan sabbelen of breek je het in stukjes? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

mijne krijgt een klein stukje koek van een liga start koek. Hij eet een kwart van een koekje. Die geef ik in zijn geheel. Hij sabbelt het weg. Soms krijgt hij een stukje van een rijstwafel. Ik laat hem zelf stoeien ermee.
Hij is 6 maanden.
Andere dingen wil ik niet geven ivm koemelkallergie

alleen stukjes soepstengel hier.

van rijstwafels moet ie huilen , en broodkorsten sabbelt hij alleen op en spuugt vervolgens de rest uit.

Hier een soepstengel. Vindt ze heerlijk om op te sabbelen.
Maar is meestal als toetje op een fles, want ik heb zo'n slaapkopje, dat tussendoortjes nog niet echt van toepassing zijn! (Jennifer is 6 maanden, maar slaapt nog van voeding tot voeding!)

Het is heerlijk om ze te zien smikkelen!

Terug
Bovenaan