Starten met zelfinseminatie

Hoi!

Wij willen gaan starten met zelf inseminatie. Online kan ik een hele hoop info vinden. Maar ik vraag me af of er dames met ervaring zijn die nog aanvullende tips hebben?
Zo vraag ik me bijvoorbeeld af of je het insemineren op een los moment deed, of bijvoorbeeld tijdens het vrijen?
Ik ben reuze benieuwd!

Groetjes.
 
Hey! Geen ervaring met insemineren maar ik weet wel dat je zaad het beste kan inbrengen als je echt opgewonden bent. Zaad zwemt beter als alles goed vochtig is en als je na het inbrengen zelf klaarkomt helpen de samentrekkende bewegingen van je baarmoeder ook mee! Ik ga er dus vanuit dat het inbrengen via een penis of zelfinseminatie hierin geen verschil maakt.

Veel succes en hopelijk gauw goed nieuws!
 
Hey, wij hebben ook ZI gedaan en ik was snel zwanger. Hopelijk helpt het je om zulke positieve verhalen te horen.
De tips op internet geven denk ik een goed beeld hoe te werk te gaan. Wat ik verder zelf nog heb gedaan, is de spuit meteen inbrengen (zonder direct leeg te spuiten). Het beste is namelijk om het op temperatuur te houden en dan wist ik zeker dat dat goed was. Vervolgens zorgde ik dat ik klaarkwam en op dat moment spoot ik de spuit leeg.
Veel succes en ik hoop dat je snel zwanger mag worden.
 
Wij zijn hier afgelopen maand ook mee begonnen! Ik heb urinepotjes gekocht bij de drogist en uitgekookt en spuitjes bij de apotheek. Via Flo bijgehouden wanneer ik ongeveer ovuleer en toen elke dag een ovulatie test en om de dag geïnsemineerd.
Mijn vriend kan niet presteren onder druk tijdens de seks, maar met wat hand en mondwerk van mij lukt het wel ? dus dat opgevangen, even laten rusten tussen mijn handen en daarna ingespoten. Volgende week gaan we merken hoe het heeft uitgepakt.. voor ons heel fijn dat de frustratie nu weg is dat het maar niet lukt en er nu uitzicht is. Mijn vriend werd er zelfs helemaal enthousiast van en wilde uit zichzelf weer proberen, terwijl hij hiervoor er tegenop zag uit angst dat het weer niet ging lukken.
Succes!!!
 
Terug
Bovenaan