Starten met zindelijkheidstraining

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje is nu net 2 weken geleden 3 jaar geworden en gaat al regelmatig op het potje of de grote wc voor een plasje. Echter zit hier nog geen regelmaat in.</p><p>Ik heb in September vakantie en wil dan fanatiek gaan starten met zindelijkheid omdat ik wel merk dat hij er aan toe is.</p><p>Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?</p><p> </p><p>Dank voor de tips ! </p>
 
Gewoon de luier uitdoen, uit laten en een paar dagen plasjes dweilen ;) oefenen lukt alleen als de luier niet meer aan is, anders is het nog zo makkelijk om toch die plas of poep in de luier te doen.
 
Wij zijn afgelopen weekend begonnen en hebben inderdaad ook de luier uit gedaan. Eerste dagen regelmatig ongelukjes, maar na een week gaat hij steeds vaker zelf naar het potje.
 
Ons zoontje is met 2.5 overdag helemaal zindelijk. Wij hebben daar de zindelijkheidsbox bij gebruikt en moet zeggen werkt wel. Soms als wij vergeten om hem nog even naar de wc te gaan voordat we ergens heen gaan gaat het soms nog fout maar dat is egt de moeite niet. Ophouden kan die ook al heel goed. Je zegt dat hij al op de grote wc gaat. In het begin vroegen wij heel vaak of die moest plassen of poepen. Nu geeft die heel goed zelf aan en vragen wij t eigelijk alleen nog als die zeker zon 2 uur niet na wc is geweest. De zindelijkheid lsbox vindt ik wel een aanrader. Is geloof ik 35 euro maar je hebt er veel aan
 
Dankjewel meiden!
Ik dacht er ook aan de luier inderdaad uit te doen, maaar wist niet of dat zo'n goede manier was, maar nu ik jullie reacties zo lees denk ik dat we dat maar gewoon gaan proberen! 
 
Terug
Bovenaan