Starten Provera & bijwerkingen?

Hi dames!

Wij zijn door de vruchtbaarheidsonderzoeken heen. Het was nog even spannend want het eerste zaadonderzoek van m’n vriend was écht heel slecht en nu de uitslag van het tweede onderzoek is heel goed. Bij mij is helaas wel PCOS vastgesteld (dat wisten we eigenlijk ook al wel…) en heb gelijk een kuur Provera en letrozol meegekregen.

Ik ben vandaag begonnen met het slikken van Provera en vroeg me af of jullie bijwerkingen gehad van hebben hier van?

Liefs ?
 
Hoi, wat naar dat je ook te maken krijgt met de medische molen… Als je het interessant vind, is er ook een heel PCOS Letrozol topic? Daar worden veel ervaringen gedeeld.

Zelf heb ik 9 rondes letrozol gehad, wat heel goed begon. Eerst 6 rondes op 2,5 mg. Dat werkte ineens niet meer, daarna nog 3 op 5 mg. Bijwerkingen van de letrozol vielen mij zeker in het begin alles mee, en had een cyclus van zo’n 29 dagen dus echt netjes! Na die 9 rondes merkte ik dat ik vooral last kreeg van mijn gemoedstoestand. Voelde me echt minder blij. Maar dat was pas na langere tijd. (Ben zelf inmiddels om meerdere redenen overgestapt op GonalF/Ovitrelle)
Provera heb ik zelf wel als vervelend ervaren, maar die ervaringen wisselen erg hoor! Niet iedereen heeft daar last van!

Veel succes met jullie proces en de zoektocht naar de juiste middelen om jullie te helpen ?
 
Hoi,
 
ik ben pas net gestopt met de eerste ronde provera 10mg. Afgelopen donderdag laatste pil gehad(nu dinsdag) maar ik voel nog helemaal niks. Ben bang dat ik niet ongesteld ga worden. 


wil graag met de letrozol gaan beginnen dus maar duimen dat het toch nog snel gaat komen.
 
ik had niet veel last van de provera. Alleen in het begin af en toe flinke buikkrampen(de ongesteldheidsbuikpijn) maar dit verdween na een paar dagen weer.
 
 
 
Terug
Bovenaan