starten voor een 2de kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben Kaat en mama van een zoontje van 14 maanden. Sinds donderdag 16/02 hebben we beslist dat er een broertje of zusje mag bijkomen. We zijn dus volop aan de slag...woensdag zou ik normaal een eisprong moeten hebben...

Zijn er nog die nu voor een 2de starten?

Bij ons eerste kindje heeft het 18 maanden geduurd voor het raak was. Hopelijk nu wat minder lang.

Ik hoop op enige reactie zodat we samen elkaar kunnen steunen.

Groetjes

halo kaatje ik ben ook voor een 2 bezig maar is pas me eerste ronden hoor jolanda

Hoi Kaatje,

Wij zijn ook bezig voor het tweede kindje. Afgelopen donderdag heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en 20 maart zal mijn eerste NOD zijn.  Ik heb al een zoontje van 20 maanden.

Ik hoop dat het snel raak is!

Groetjes!

Hoi Kaatje.

Sinds januari gaan wij ook voor een 2e. Ons zoontje is nu 2 jaar en 4 maanden. Ik ben nu 2 dagen over tijd, maar de test was gisteren nog negatief. Nu was dat vorige keer ook zo, dus ik heb nog wel wat hoop. Vorige keer was ik in ronde 1 zwanger en nu zitten we in ronde 2. Als ik nu zwanger mocht zijn, ben ik uitgerekend 2 dagen na mijn zoontjes 3e verjaardag!! Hoe kien je het uit he?!

Hopelijk gaat het bij jou deze keer wat sneller dan bij je 1e zw.schap. Veel succes!
Patricia

Hoi Kaatje,

Mijn  naam is Jetje, 28 jaar en sinds november bezig voor 2e kindje.
Heb een zoontje van ruim 3, maar door schildklierproblemen mocht ik niet eerder zwanger worden. Nu is de wens inmiddels zo groot dat elke maand wachten te lang is.

Maar ja, geduld geduld geduld (ik haat dat woord?!)....

Succes en we spreken elkaar vast nog vaak hier.

Groetjes, Jetje

Hoi Kaat,

Ik ben ook mama van een zoontje van 15 maanden oud. Ook wij willen dolgraag een tweede kindje. Wij hebben alleen deze maand overgeslagen zodat ik in september nog mee kan met het vliegtuig op vakantie mocht het gelijk raak zijn in maart.
Vanaf maart gaan wij dus vollop aan de slag.....

Het duurde bij ons precies 24 maanden voordat we zwanger raakten van onze zoon dus ook  erg herkenbaar, jouw verhaal!

Succes en wie weet gaat het dit keer sneller......

Groetjes,
Rosanne

Helaba,

wat leuk al zo snel   reacties!

Het is me wat dat zwanger worden... ;-)   Ik dacht zeker dat ik nu wat rustiger zou blijven en gewoon afwachten wanneer het raak is maar dat lukt niet...

Ik sta elke morgen op en denk dan bij mezelf als ik rechtkom....ben ik nog niet misselijk, doen mijn borsten nog niet zeer,... STOM He! Terwijl ik de vorige keer de eerste 5 weken geen enkele klacht heb gehad. Maar ja...als je zo graag zwanger wil worden zal mijn gedrag misschien wel een beetje herkenbaar zijn voor jullie.

Het zou wel echt schrikken zijn moest het nu de eerste ronde al raak zijn! Maar wel leuk...

Ik duim voor ons allen dat we dit jaar nog zwanger mogen worden, eigenlijk hebben we dan geen klagen denk ik...

Gaan jullie nog uit werken en willen jullie dit blijven doen als er een 2de kindje komt?
Ik wel maar ga voorlopig toch een dagje minder in de week.

Zo dat was het een beetje. Ik moet om 15.00 u nog gaan werken. Misschien dat ik vanavond nog eens langs kom op de site!

Toedeloe x en veel klusgenot!

p.s. nogmaals bedankt voor jullie snelle reacties!

Patricia,

oh sorry! Bij mijn vorige berichtje even vergeten je veel succes te wensen en hopelijk is het alsnog raak! Hou ons op de hoogte hé!

XXX

Terug
Bovenaan