Steco baby mee (maxicosi klem voor achter op de fiets) of bakfiets?

Hoi Allemaal,

Zouden jullie je ervaringen willen delen? Ik
twijfel heel erg of de maxicosi mee wel veilig is. En de bakfiets niet
te zwaar fietst.
Ik hoop dat een aantal van jullie al ervaring hebben.

Alvast bedankt.

groetjes Mariska
mama van Feline 26 mei 2007

Hoi, wij hebben de baby-mee ook een poosje gebruikt. Ik vond het ideaal, en de kleine ook, hij viel zelfs in slaap erin. In het begin is het een beetje wennen, ik hield de maxi-cosi vast haha. Jammer dat hij nu te zwaar is en moeten we wachten tot hij goed kan zitten. Groetjes

Ik gebruik ook de baby-mee en ik vind hem ideaal. Hartstikke veilig. Het is wel wat zwaarder fietsen, maar ik ben geen moment bang geweest om te vallen.

Ik krijg vaak van mensen te horen dat ze het maar eng vinden. Straks val je met zo n kleintje! Nou, dat is echt larie. Ten eerste, waarom zou ik vallen? En ten tweede, ik kan beter vallen met mijn zoontje in de maxi cosi dan met mijn zoontje in het voorzitje. Hij zit hartsikke veilig, als we zouden vallen kan hem niks gebeuren!

hallo,
ook ik heb een steco baby mee en kan niet anders zeggen dat we er erg blij mee zijn. mijn zoon zit er erg graag in en je bent zo gewend er mee te fietsen. hij is lekker dicht bij je. je baby zit goed vast en zou je vallen de beugel en het riempje van de maxi cosi beschermt je baby optimaal.
succes knof
p.s. je kindje mag er rond de 4 maanden pas in (ivm met nekje)

Terug
Bovenaan