steeds beweeglijker?

Hoi,

Ik heb de laatste week het idee dat de kleine steeds beweeglijker (of sterker) wordt, zodat ik hem nu dag en nacht druk voel doen. Zijn er anderen met dezelfde ervaring of heb ik een ADHD ertje in mijn buik?

Groetjes Saskia (26wk, 5dg)

Hoi,

Nou, ik concludeerde dit ook..! Het schijnt normaal te zijn, en ze zeggen dat de baby het dan goed naar zijn zin heeft bij jou... Dusss
De baby word natuurlijk steeds groter, dus ergens is het ook wel logisch dat je hem of haar nu goed en vaak gaat voelen!

Groetjes, Esther (26wk zwanger)

Haha, had precies hetzelfde. Vreesde al voor eentje met een energie-overschot!

Vind het wel heel bijzonder! Ga er af en toe ook echt lekker voor zitten.

liefs
Laura
25 weken zwanger

Elke dag een beetje drukker hiet. De vorige keren werd het pas aan het einde van de zwangerschap wat rustiger, toen zat de baby klem. Maar nu, met genoeg draai- en bewegingsruimte: poef, duw, stoot! Ik geniet er wel van. Al is het wel af en toe irritant dat je ook gericht een trapje op je blaas kunt krijgen. ;-)

Inderdaad, voor mij ook hetzelfde. Ik voel de baby met alles wat ik doe. Al ga ik 's nachts naar de WC beweegt het even en valt daarna weer lekker in slaap. Het is een erg fijn gevoel en ik geniet er erg van. Ik kan een hele avond met mijn handen op mijn buik liggen :) Ik krijg af en toe wel een behoorlijk trap in mijn blaas en dat is niet zo fijn.

groetjes, WatEenWonder
26w5d

Heerlijk om te lezen!!

En zo herkenbaar.
Je buik gaat voor je gevoel hard heen en weer.
Leuk ook voor mijn man want eindelijk voelt hij wat meer en is hij er meer
betrokken. Ook al is het onze 3e het is en blijft zo bijzonder.

Geniet er allemaal van en van de verdere zwangerschap!
(hier ben ik toch al wel een beetje aan het aftellen naar mijn verlof)

gr. Blije Mama van 2
27wk + 5 zwanger

Hoihoi,

Ook hier meer beweging. Ik kan het zelfs aan de buitenkant al zien. Soms 'schaam' ik me dan wel een beetje. Zitten we in vergadering (en dat is niet altijd met tafels voor m'n buik) en dan ziet iedereen m'n buik bewegen. Gelijk geen aandacht meer voor de vergadering en ik vind het ook vervelend voor m'n collega die geen kinderen kan krijgen. Ze ziet het dan toch bij mij bewegen enz. Wordt het nog duidelijker. Maarja, kan er niets aan doen. Morgen nog werken en dan lekker vakantie dus dan zien ze me even neit en kunnen ze weer in opperste concentratie vergaderen:)

Hier beweegt de kleine ook al meer. Soms zit er een dagje tussen dat ukkie wat minder beweegt, maar in t algemeen toch wel over de hele dag. In t begin was t vooral als ik rustig ging zitten of liggen, maar nu is het toch ook wel als ik sta en bezig ben.
Ik geniet er ook echt van! Vindt t ook zo grappig om te zien hoe mn buik gewoon op en neer beweegt.

gr Bieb 27,2 wk zwanger van de 1e

Terug
Bovenaan