Hallo allemaal! Onze dochter van 17 maanden heeft sinds een maand of drie een rare uitslag op haar tenen. Het begon als een beetje droge plekjes, we zijn er na een tijdje mee naar de huisarts gegaan en die wist niet wat het was. We hebben zalf gekregen tegen schimmelinfectie, maar hij wist niet of dat het was. Het wordt met de dag erger. Het ziet er uit alsof de huid niet snel genoeg geneest ofzo. Het zijn allemaal vellen die over elkaar heen zitten. Ze laten dan aan 1 kant wat los, maar aan de ander kant zitten ze zo vast, dat het haar pijn doet als ik ze eraf trek. Verder wordt ze overal op haar lichaam steeds droger. Het wordt nu (vooral op haar bovenarmen) heel stug. Ja weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. Ze gaat wel elke dag in bad, we gebruiken soms kruidvat eigen merk 'babybad' of zwitsal. We smeren haar in met Natusan baby bedtime lotion. Olie in bad doen we niet zo vaak. Omdat bij mij olie juist niet fijn is, heb ik de neiging het bij haar ook niet te doen. Er komt bij ons in de familie wel psoriasis voor, maar ik heb het niet. Op haar voet zou kunnen, maar het is niet rood. Wie kan me advies geven? Alvast bedankt! liefs