Steeds fitter........?

Goedemorgen dames,

Ik heb toch wel een rare gewaarwording. Het lijkt wel of ik weer steeds fitter wordt de laatste dagen. Ben echt zo'n paar weken moe, emotioneel en beroerd geweest maar nu...... en dat terwijl ik vandaag 40+5 ben! Het moet niet gekker worden. Ik had eerst van zoveel dingen last, van alles deed pijn aan mijn lijf, heel naar. Maar ik werd net wakker en dacht 'huh, liggen op mijn heup voel ik niet eens meer' Gek hoor. Maar ja, liever mét energie de bevalling in, dan zonder. En die mag nou wel eens beginnen, haha.

vreemd he, misschien bereid je lichaam je voor op de bevalling en gunt het je nog een paar dagen goed voelen ;)

ik heb soms ook dat ik niet eens door heb dat ik al hoogzwanger ben, maar de laatste week voel ik me wel 2 jaar zwanger. ik ben nu 38+5, bij m'n zoon was ik bevallen met deze termijn, dus ik hoop op een wondertje vandaag......

succes alvast!

Goedemorgen! Ik heb het idee dat ik in ieder geval veel beter slaap.. Ik ben vannacht gewoon helemaal niet wakker geworden! En gisternacht maar 1x.. Heerlijk!

ik heb dat ook wel heb nu meer engergie als een paar weken geleden slapen doe ik al de hele zwangerschap goed gelukkig maar slapen tussen de middag doe ik nu ook niet wel even lekker

Dat had ik ook! Tot 2 dagen geleden.. Ik was moe en suffig.. En nu ben ik snotverkouden... Bah!
Nou heb ik dit bij de andere kids ook gehad op het eind dus ik hoop gewoon dat ze zich snel meld!

Terug
Bovenaan