Steeds kort na eisprong al menstruatie symptomen, 1.5 week lang

Hoi dames
In april ben ik gestopt met de pil na deze jaren te hebben (door)geslikt, en sinds drie maanden bezig zwanger te worden. Het is ook pas dat de laatste 2 a 3 cycli stabiel zijn. En wat voel ik opeens veel. Heb de voorgaande 2 cycli echt gedacht dat ik zwanger zou zijn vanwege al de symptomen. Symptomen beginnen bij mij al vanaf zo'n 3 a 4 dagen na de eisprong. Ik krijg dan al menstruatie achtige buikpijn en gevoelige borsten. Dit duurt totdat ik ongesteld wordt en dan is het over.
8 november was mijn eisprong. Op de 4e dag erna begon de menstruatieachtige buikpijn weer. Vandaag heb ik ook lage rugpijn erbij en minimaal bloedverlies (dun streepje met afvegen). Vind het allemaal erg verwarrend want het lijkt op zwangerschapssymptomen maar kijkend naar mijn vorige twee cycli lijkt het ook gewoon bij mij en mijn hormonen te horen? Al is die rugpijn en bloedverlies nu nieuw. Iemand ervaring met zo kort na eisprong al menstruatieklachten?
 
Ik ben vorig jaar eind mei al gestopt met mijn pil. Ik adviseer je echt op niet te veel op dit soort dingen te gaan letten. Ik heb altijd wel wat en het veranderd elke maand. Nu al 17 ronde bezig en het is telkens anders. Dan rugpijn rond ovulatie, dan erna, dan gevoelig borsten, dan weer niet. Het is heel vervelend en ik snap echt dat je graag wil, maar helaas kun je echt helemaal gek worden van verschillende symptomen telkens. Ik hoop voor je dat het goed nieuws is...
 
Terug
Bovenaan