Steeds koud

A

Anoniem

Guest
Sinds een week heb k het steeds ontzettend koud savonds, terwijl ik me anders wel gewoon behaaglijk voel. Maandag is mijn nod.
Zou het kunnen?

hey greet,

ik heb het ook steeds ontzettend koud,maar niet alleen altijd sávonds ook wel eens overdag de laatste tijd.

xxdroppy

Hoi meiden,

Ik heb hier ook al één week last van. Wat zou dit betekenen?
Ik ben wel een klein beetje verkouden geweest deze week, maar geen verhoging of koorts of zo.
Als ik deze maand een eisprong heb gehad, want ik gebruik clomid dan moet ik eind januari mijn nod hebben.

Groetjes van Patries.

Hoi hoi,
Ik heb het al de hele week ijskoud, niet normaal!! Zat gister bij mijn vriendin gewoon te rillen. Terwijl zij net is bevallen en het daar ivm de baby dus echt heel warm was (22 graden). De verwarming staat hier nu ook erg hoog. Als mijn man straks thuiskomt zegt hij naturlijk weer dat het hier zo heet is ha ha ha.
Groetjes Tara

quote: patje1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2009 11:39:03'));

Hoi meiden,

Ik heb hier ook al één week last van. Wat zou dit betekenen?
Ik ben wel een klein beetje verkouden geweest deze week, maar geen verhoging of koorts of zo.
Als ik deze maand een eisprong heb gehad, want ik gebruik clomid dan moet ik eind januari mijn nod hebben.

Groetjes van Patries.

Hey Patries, ben jij dat?????  Of vergis ik me?

ja, ik ben patries die schrijft bij onderwerp menstruatie wanneer kom je nou!

Ik ben met de clomid aan de gang, dus misschien zegt je dat meer.

Groetjes Patries.

Terug
Bovenaan