Steeds lastiger om flesje te geven

Ik merk dat het bij Lotte inmiddels 15 wk steeds lastiger wordt om het flesje te geven.
Vanmorgen ook weer maak ik haar om 10:00 wakker ligt ze al wakker in bed.
Ik geef haar het flesje en begint te drinken, maar na 2 minuten ligt ze met speen in haar mond, zo heerlijk te lachen en te brabbelen en drinken hoeft ze eigenlijk niet. Nu heb ik toch nog 60 cc erin gekregen, maar ze kijkt veel liever om haar heen dan dat ze ligt te drinken, als ik haar dan in mijn armen hou gaat ze huilen. Leg ik haar op mijn borst of zet ik haar zittend op mijn schoot zit ze weer heerlijk te kletsen en lachen.
Ik zit te twijfelen of ik haar wel om de 4 uur de fles moet geven, want dat schiet niet op natuurlijk en ondanks dat ze zo weinig heeft gedronken, ligt ze nu toch al vanaf half twaalf weer heerlijk te slapen. Nu moet ze eigenlijk om 14:00 de fles weer maar dit zal wel eerder worden, misschien kan ze nu ook wel een flesje minder maar weet niet of dat wel goed is.

Heel herkenbaar, zie mijn verhaal onder 'Ik mag met fruithapje beginnen/ rare mensen bij het CB'

Sinds deze week vind Lukas ook alles interresant, behalve zijn fles. Heel irritant (maar wel leuk om te zien)

Annemieke

Ha,
Hier nog iemand,mijn meisje is vandaag 14 wkn en sinds paar dgn drinkt ze flessen niet meer leeg,ze krijgt 4 keer gem 230,maar alles is interessant behalve de fles,meestal laat ze 60 tot 80 cc staan,de rest met moeite erin.....bbbrrrrr.Zal wel periode zijn weer....
Groetjes

Terug
Bovenaan