steeds lichte positieve test....

Hoi allemaal,

Nou ik heb inmiddels 3 testen gedaan en die waren allemaal licht positief. Mijn cyclus is tussen de 28 en 31 dagen, dus moeilijk in te schatten wanneer mijn NOD precies is. Volgens mij zou a.s. woensdag of donderdag mijn NOD zijn.
Dus maar weer nieuwe testen besteld, ik wil het zo graag weten! (erg he?)

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Vic

Tjee wat spannend Vic! Ik hoor hier eigenlijk niet maar heb je wel eens 'gesproken' op zwanger worden forum. Nu en dan spiek ik nog rond hier om te zien hoe het met iedereen gaat. Ik hoop zo voor je dat de test donkerder word. Al een digitale test geprobeerd? Ik had nl ook lichte testen en toen een digitale gedaan en daar kwam duidelijk 'zwanger' op te staan. Ik wist nl door mijn lange en onregelmatige cyclus ook niet wanneer mijn NOD was al wist ik door het temperaturen wel ongeveer wanneer mijn eisprong was geweest. Ik spiek hier nog wel even de komende dagen want ben erg benieuwd en hoop dat je straks een knal positieve test mag hebben!!

Hoi Linda,

Bedankt voor je leuke berichtje. Ik heb nu nog steeds een lichte positieve test, maar ik ben dan ook nog maar gemiddeld 1 dag overtijd. Ik heb niet veel geduld, misschien moet ik een digitale test doen met wel of niet zwanger en hoe lang zegmaar, net als wat jij gedaan hebt. Is deze wel heel nauwkeurig, want ik zal nu nog niet veel hcg hebben.

Groetjes Vic

Ik heb wel eens gehoord dat de CB digital meer HCG nodig heeft voor een positief resultaat. Maar bij mij was de normale test maar iets donkerder dan de vorige test en de CB gaf toen wel Zwanger aan. Het is wel duidelijk, je hebt geen last van licht positieve testen maar gewoon Zwanger of Niet Zwanger. Ik had toen 3 dagen gewacht na de licht positieve test voordat ik opnieuw testte. Spannend hoor, het is erg lastig om te bepalen wanneer je overtijd bent als je een onregelmatige cyclus hebt.

Nou ik denk dat ik je nu wel mag feliciteren! Je kunt niet positef testen als je niet zwanger bent! Test voor de zekerheid nog even vandaag of morgen, maar als die ook positief is moet je gewoon gaan genieten!

SUPER!

Terug
Bovenaan