steeds maar niet!

hoi allemaal,


ik ben al bijna een jaar bezig om zwanger te worden. Allemaal vrouwen om mij heen zijn zwanger terwijl ik al zó lang bezig ben :(
'k begin ondertussen behoorlijk te twijfelen aan mezelf. ik heb met mijzelf en m'n vriend afgesproken om in de zomer naar de ha te gaan...maar ik zoek nu al excusses om niet te gaan!

'k moest even van me afschrijven

 
hoezo niet gaan? Het is toch juist alleen maar fijn om erachter te komen wat er aan de hand is. Zeker de eerste keer zullen er volgens mij nog niet echt veel "enge" dingen gebeuren. Veel sterkte.
liefs nicole
 
Hoi,

Wij zitten precies in hetzelfde schuitje...nu ook bijna een jaar bezig en nog zonder resultaat. Ook wij wachten tot de zomervakantie en dan gaan wij naar de ha.

Groetjes,
Merle
 
hoi,

Ja jullie zijn niet de enige wij zijn nu al bijna tweejaar aan t "prijsschieten"maar helaas en zijn er het er nu ook over eens dat t toch wel tijd wordt, maar inderdaad je zegt zo gemakkelijk van ach misschien deze maand wel, en zo dobber je maar verder maar de "koe bij de horens vatten ho maar"om t maar ff zo te zeggen, dus gewoon knop om en naar die HA en die zal echt niet bijten. ja laten we dr maar een beetje een lolletje van maken zenuwen kunnen we nog lang genoeg hebben toch. Na werdt t onvehoopt toch nog een heel verhaal, wij wensen jullie ook een vruchtbare tijd en sucses

gr Maaike
 
Hoi!

Wij zijn bijna 2,5 jaar bezig om een babietje te krijgen. Helaas gaat het niet altijd zoals je het graag zou willen. Je moet je moed in ieder geval niet opgeven!

Sandra
 
Terug
Bovenaan