Steeds meer blauwe plekken

A

Anoniem

Guest
Lukas is een echt wildebras en wil veel te veel voor zijn leeftijd. Met als gevolg dat hij ook nog wel eens komt te vallen. Vandaag heeft hij weer wat nieuws uitgeprobeerd. Staan zonder je vast te houden, en dat de hele dag door. Met als gevolg twee flinke plekken in zijn gezicht en waarschijnlijk ook wel op zijn achterhoofd. Arm mannentje.

Annemieke

En dan krijg je straks te horen dat je niet goed op hem let

Als hij een druk baasje is, dan wilt ie inderdaad alles proberen, vallen en weer opstaan.
Wordt hij ook boos als iets niet lukt?
Die van ons wordt boos en gaat "huilen"als hem iets niet lukt.
Hij heeft ook wel blauwe plekker, maar vindt ze wel snel weer verdwijnen.

gr kaat

Mijn moeder zei inderdaad al: Ja op die leeftijd kan je ze beter in de box houden!

Maar ja dat wil Lukas echt niet de hele dag hoor!

En als hij maar een beetje op zijn vader en moeder lijkt zullen er nog wel heel heel veel blauwe plekken en ergere dingen bij komen.

Annemieke

Hier nog zo'n stuntmannetje. Hij kruipt overal heen, probeert overal aan te staan en hij is vliegens vlug. Vorige week dinsdag heeft hij zijn neusje keihard gestoten aan de box omdat hij zo wild schud met zijn hoofd. Vandaag weer een blauwe plek bij zijn oog want hij kwam tegen een stoelpoot. Ik hou hem in de gaten maar soms is hij zo snel dat het kwaad al geschied is.

Sja, hier begint het ook al....
Stef kan best al wel goed zitten, maar als ie ergens te druk mee is, wil hij nog weleens omver vallen. Ik ben steeds net te laat om hem op te vangen, dus tegenwoordig droog ik ook échte tranen...haha
Zo was hij gisteren zo druk met zijn knuffel aan het spelen, dat hij zo achteruit tegen de spijlen van de box aanviel (is dus ook niet veilig..haha) Hij stootte heel hard zijn hoofd, maar gelukkig viel het huilen mee....

Wat komt er nog?
Liefs Annet

Terug
Bovenaan