Steeds meer genieten...

Hallo meiden,

Vandaag heb ik weer een echo gehad, morgen ben ik precies 9 weken. Wat mooi en ontroerend om onze kleine uk te zien ´dansen´ in mijn buik. Ik durf steeds meer te geloven dat drie keer scheepsrecht is. Het is een heerlijk gevoel moet ik zeggen. Nu nog wat minder last krijgen van de ons welbekende klachten, dan kan ik helemaal op de roze wolk klimmen!
Hoe gaat het met jullie?

Heerlijk hè?! Ik moet helaas nog even wachten, mag pas 18 feb..
Ben best moe nu, maar dat komt ook wel omdat mijn zoontje ons wakker houdt.. Moet s nachts dan ook huilen, omdat ik t dan nogal slecht trek.. Leuk hormonen :) maar hdb een lieve vent die me troost hoor!
Ben lichtelijk misselijk, moet echt kleine porties eten, ben ik niet gewend..
Verder voel ik me goed eigenlijk!
Lekker genieten verder!

o wauw!! leuk joh! nog een paar weekjes dan hopen we dag te zeggen tegen de misselijkheid en alle andere kwaaltjes die ons er gelukkig wel aan herinneren dat we het allemaal niet dromen;-)

Ik durf nog niet zo goed te genieten! Ben nu zo'n 6 weekjes. Kan niet wachten op de eerste echo.
Wel goed dat jij al steeds meer kunt genieten! Hopelijk kunnen we dat allemaal. Ik heb alleen niet echt duidelijke klachten, ik wacht dus echt met spanning op de echo.

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan