steeds meer in actie

Ik kan goed merken dat onze Quinn steeds ouder wordt. Hij kletst wat af, gaat op zijn rug de hele box rond en rolt van buik naar rug en andersom.
Hij heeft nu ontdekt dat hij lekker hoog kan gillen. En hij ontdekt steeds meer aan zijn boxspeelding. Ook wil hij steeds staan, vliegen en rechtop zitten. Leunt dan zelf naar voren. Ook heeft hij ontdekt dat als hij zijn handje omhoog houdt voor mama's lippen dat ze dan een kus geeft. Nu doet hij dat steeds bewust. Erg leuk!
Groetjes van Veerle, een trotse mama!

Super hè,het gaat echt hard,elke dag denk ik hey,dat is ook weer nieuw.
Teun wil alles pakken,tja ook het lepeltje met het wortelhapje erop.
Laatst had hij mijn lippen behoorlijk stevig vast en liet niet meer los.
Rollen vind hij ook geweldig alleen kan hij nog net niet van zijn rug op zijn buik,als ik hem dan het laatste zetje meegeef is hij helemaal trots.
Ik heb deze week een baby-gym gekocht en dat vind hij helemaal gaaf,daar kan hij uren mee spelen (ook even fijn voor mama) het gaat er zo wild aantoe dat hij er al eens iets afgetrokken heeft en op zijn gezicht kreeg,een echte vent dus!!
Groetjes Mikkie.

lachen, he, om steeds weer je kind nieuwe dingen te zien doen. Ik vind dat eigenlijk een van de mooiste dingen van het moederschap. Ik kan ook zo trots en blij zijn als Sanne weer iets nieuws doet. Echt geweldig!

Groetjes, Tess.

Ben net alweer 2x naar beneden kunnen gaan, omdat meneertje met zijn benen buiten de box hing en zich op zijn buik had gedraaid. Dat vond hij niet zo leuk, dus het was even krijsen.
Het grappige is dat hij zich beide kanten op kan omrollen, van buik naar rug en andersom, maar niet achter elkaar. Dus als hij zich op zijn buik heeft gedraaid en dat vind hij na een tijdje niet meer leuk, dan gaat hij krijsen dat ik hem weer andersom moet rollen. Terwijl hij dat eigenlijk zelf al kan, maar dat beseft hij nog niet. Grappig he.

Wow, wat gaan jullie jochies al hard!
Bij Esther zie ik vooral dat ze meer gaat 'praten' en mij veel meer volgt. Je kunt haar gewoon zíen denken. Ook eet ze heel goed van een lepeltje.  Ik supertrots natuurlijk!  Maar draaien? Opduwen als je op je buik ligt? Écht niet! hahaha, net zo lui als haar moeder...die doet ook niet aan sport!

Groetjes,

Eveline

Hoi hoi,

Super zeg, dat jullie dochtertje/zoontje zo goed vooruit gaat! Ik zie bij Senne ook elke dag iets nieuws. Geweldig! Het allerleukste vind ik de band die je ziet ontstaan tussen jezelf en je kind. Dat ik haar kamertje op ga en de grootste smile te zien krijg.. heerlijk! Senne gaat op haar rug door de box en brabbelt steeds meer, maar opduwen op de buik is er nog niet bij. Volgens mij is het ook maar waar de voorkeur van het kind naartoe gaat.

Geniet van de nieuwste uitvindingen van jullie schatjes!

Groetjes,
Dionne

Heerlijk is het, onze kleine meid is nog een stukje jonger, dus zo ver is zij helemaal nog niet. Maar ik kan me zoooo goed voorstellen dat het heerlijk is.
De laatste dagen krijg ik bijna elke keer dat ik haar uit haar bedje kom halen een DIKKE smile, nu lachte ze al een aantal weken, maar de laatste dagen zoooo veeeel, en ik vind het zooooo heerlijk :) Het zal er ook aan liggen dat ze nu haar 2de sprongetje achter de rug heeft, dus ook zelf wat lekkerder in haar vel zit

Groetjes,
Nymue

Ha trotse mama!!
Daar kan je echt van genieten he!! en wat gaat het hard! Evi rolt nog niet om maar schuift op haar rug de hele box door!!
Verder gilt ze erg vaak, je oren doen er gewoon zeer van hihihi en ze houdt alles in de gaten. Zo nieuwsgierg!! Verder wil ze niet lekker bij me liggen, nee mevrouw wil zitten!!

groetjes

Terug
Bovenaan