steeds meer plassen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb een vraagje is het normaal dat ik steeds meer moet plassen ben nu precies 5weken maar moet het dubbele al plassen als wat ik vorige week deed

wie weet dit

groetjes

Hoi Patricia,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als je twijfelt of het misschien een blaasontsteking is, zou ik zeker even naar de dokter gaan om je urine te laten controleren. Maar ik heb het zelf ook. Sinds 4-5 weken volgens mij (heb het niet precies opgeschreven) moest ik onwijs veel plassen. Ik denk soms wel 30 keer per dag! Elke keer een heel klein beetje. Soms werd ik er helemaal moe van, élke keer naar de wc...Ik kost ongeveer 1 wc rol per dag voor alleen mezelf! Nu ik dit zo opschrijf denk ik dat ik zelf ook maar eens naar de ha ga om het te laten checken, want heb wel gelezen dat het echt behandeld moet worden als je zwanger bent (normaal natuurlijk ook). Alleen ben ik de afgelopen 2 jaar ook 2 x voor niks hiermee naar de huisarts geweest. Dus heb van mezelf ook al een zwakke blaas dat ik soms dacht dat het blaasontsteking was.
Succes! groetjes cerise 16 weken zwanger...

Hoi,

Jahoor is heel normaal,had ik zelf ook.Ben nu bijna 33 weken zwanger en zelfs nu heb ik er nog last van.Het hoort er echt bij.

Dus maak je niet te druk,een echt zwangerschapskwaaltje.

Lfs nice(33weken zwanger,augustus forum)

Idd een echt zwangerschapskwaaltje. Ik had het bij allebei ook rond de 5/6 weken dat het heel erg is.
Daarna werd het weer minder bij mij, totdat je baby zo groot wordt dat hij op je blaas gaat drukken.
Als je pijn gaat krijgen bij het plassen of het zowieso niet vertrouwd, dan moet je even naar de ha.
Sil

Hoi hoi,

Nou het is echt een zwangerschaps kwaal ik heb er ook last van het is een tijdje wat minder geweest maar nu weer heel erg. De kleine is nu ook aan het indalen en druk continue op mijn blaas. In het begin moest ik in de nacht wel een stuk of 5 a 6 keer mijn bed uit om naar de wc te gaan.

Liefs Fruit Girl 33 wk en 2 dgn

Hoi, ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger,
(van derde kindje) Veel plassen was het eerste teken voor mij, zelfs midden in de nacht, drukkende pijn op de blaas.
Had ik bij de andere zwangerschappen ook last van.
Maak je dus maar geen zorgen, gr. Floor123

Terug
Bovenaan