<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben al ongeveer een half jaar aan het zoeken, maar ik kom er echt niet meer uit. Ik heb toen al van alles geprobeerd, maar mijn zoon van 18 maanden vindt steeds minder dingen lekker.</p><p>Om precies te zijn eet hij alleen nog:</p><p>Boterhammen met boter en pindakaas, walnoten, komkommer, tomaat, fruit, broccoli, droge pasta en droge rijst. Voor de rest echt letterlijk niets.</p><p>Geen vlees, geen sausjes, geen andere groenten. Verstoppen, pureren, eten afkoelen, geen tussendoortjes geven, mengen met honing/mayonaise!/appelmoes/yoghurt niets helpt.... ik heb al contact met een diëtiste gehad en van alles geprobeerd, maar nee. Een aantal maanden terug leek het een week beter te gaan, maar daar is het ook bij gebleven. Ik maak me zorgen, omdat hij nauwelijks aankomt. Hij is nu ongeveer 80 cm en 9,1 kg. </p><p>Ik heb het losgelaten. Eet hij niet prima. Hij blijft wel heel de avond huilen als ik hem geen boterhammen geef. Gaat dan ook niet slapen. Volhouden helpt niet, want hij houdt het langer vol. Wie o wie weet wat ik moet doen. Ik ervaar echt heel veel stress hierdoor. </p>