Steeds ongeduldiger..

Ik word steeds ongeduldiger, kan gewoon niet meer wachten! En ben vandaag 'pas' 39 weken en een dag. Met 33,5 week werd me verteld dat het wel veel te vroeg zou komen. Nou onze eigenwijze kleine man zit veelste lekker warm bij me.

Wat ik me afvroeg, ik verlies de laatste paar dagen wat meer slijmerige afscheiding dan normaal, en heb vannacht 1,5 uur weeën gehad om de 10 min a kwartier. Vanmorgen was alles weer rustig, maar zijn dit tekenen dat het nu echt op gaat schieten? Of kan het nog steeds gewoon 2,5e week blijven zitten..?

Maak me best zorgen over de placenta, was zelf als kind 12 dagen te laat en mijn moeders placenta was voor de helft verkalkt, nu heb ik op het begin van mijn zwangerschap nog gerookt en ik weet dat dat niet goed is voor de placenta.. Hoop dus maar dat die kleine snel komt. Vind het allemaal erg spannend.

Hallo,

Hier zit er ook een zich op te eten van ongeduld! Ben maandag 39 en de kleine is al 3 weken ingedaald.

Ik zelf heb ook wat meer last van melk witte/slijmerige afscheiding volgens de VK normaal.

Die weeeën hoe voelen die aan, meer als buikkramp/menstruatiekrampen dan zijn het de voorweeën. Heb daar al een 1,5 week last van. Allemaal erg normaal maar ik word er niet vrolijker van. Morgen weer afspraak bij de VK en dan wil ik toch het plan tot eventueel inleiden/opwekken bespreken. Want ga dit niet trekken tot mijn 42e week.

Succes

Voorweeën heb ik al vanaf week 33,5 ongeveer, maar de voorweeën van vanacht voelde toch wel iets anders aan, meer inderdaad met de menstruatieachtige pijn die langer aanhield, terwijl het hiervoor meestal bij een steek en harde buik bleef.

Hoop voor je dat ze je willen inleiden! Ik heb pas over 6 dagen weer een afspraak, ben dan precies 40 weken, en als het er dan nog niet is wil ik het ook wel gaan bespreken. Maar we wachten eerst de komende dagen maar af. :)

Zoals ik het van jou lees is er dus nog helemaal geen reden om te denken dat het ook maar iets opschiet.

Kindje is inderdaad al helemaal ingedaald, en heb ook al een cm ontsluiting, dus heb echt zoiets van: zet nou door! We willen je zien!

Succes!

Pppfff wat kan wachten lang duren he! Ik ben ook vandaag 39 weken, mijn eerste kwam precies met 39 weken, dus ik had stiekem gehoopt dat het deze keer weer zo zou gaan! Heb ook echt enorme voorweeen, maar ze zetten niet door, en het moment daarop huppel ik weer rond alsof er niets aan de hand is! Aangezien ze nog steeds niet is ingedaald, (was mijn eerste ook niet) durf ik ook niet meer goed alleen op pad. als mijn vliezen breken, moet ik direct plat, anders kan de navelsteng mee naar buiten komen. dus je gaat ook niet meer even lekker de deur uit! Meiden, ons wachten wordt zeker weten beloond, maar wanneer......

Liefs

@liff Ja w88 duurt lang. Heb vandaag wel meer last van harde buiken en last van steken in mijn onderrug maar zonder regelmaat helaas.

Oke, ja dat is wel vervelend, dan ga je minder de deur uit om nog wat te doen.

Ik probeer af en toe een stukje te fietsen of wandelen maar houd dat ook niet veel vol.

We zullen t zien wanneer de kleintjes zich melden.........................

Terug
Bovenaan