<p>Mijn baby van 4 maanden oud gaat steeds slechter slapen. Ze is nooit een goeie slaapster geweest totdat we er achter kwamen dat ze kma had. Nu zit ze aan de nutramigen en toen ging het beter.</p><p>Alleen nu sinds anderhalve week slaapt ze steeds slechter. Eerder als ze om 6u wakker werd voor de fles kon ik haar gelijk terugleggen en sliep ze nog tot 9 u. Maar dat is nu verleden tijd. Ze blijft wakker en wil absoluut niet slapen. Ook als ik haar wegleg binnen wakkertijd en vij slaapsignalen wil ze niet gaan slapen. Ze blijft van voeding tot voeding wakker. Soms slaapt ze wel half uurtje. Ik laat haar wel liggen in de hoop dat ze toch in slaap valt. </p><p>Ook gaat ze pas slapen rond 22u 's avonds. Ze is dan om 6u weer wakker. De nachten gaan dus vrij goed (soms tussendoor wakker en geef ik haar de speen)</p><p>Wat ik al heb geprobeerd:</p><p>Nieuwe voeding dus</p><p>Ritme en regelmaat hebben we en t ging voorheen goed</p><p>Buik slapen</p><p>White noise</p><p>Kamer donker maken</p><p>Wegleggen bij 1e slaapsignaal (soms al binnen t uur en soms helemaal niet dan houd ik max. 1.5 uur aan)</p><p>Slaapritueel</p><p>Osteopaat ed zijn we al geweest voordat we wisten dat ze koemelkallegie had. Toch blijft ze slecht slapen</p><p>Inbakeren doen we alleen snachts. Overdag slaapt ze op de buik. Alleen sinds ze rolt is inbakeren gevaarlijk geworden dus moeten de armpjes eruit.</p><p>Handig om er bij te vermelden: tis een zeer temperamentvol meisje. Ze is erg wakker en alert. Ze huilt niet veel meer sinds de kme vrije voeding. Hiervoor huilde ze 20 uur per dag(!) Wel is ze hele dagen wakker en veel aan het kletsen tegen haar handen. </p>