steeds vaker last van een verkrampte, gespannen buik en lage rugpijn...

hoi hoi

ik ben nu bijna 22 weken zwanger en heb sinds 2 weken vooral na mijn werk last van een verkrampte buik, het lijkt dan net of het helemaal gespannen is. Het doet best wel pijn, met af en toe steken.......

tevens heb ik nu bijna elke avond last van lage rugpijn, het doet niet echt pijn, maar  meer een vermoeiend gevoel.

wie herkent dit en weet wat ik eraan kan doen..

vooral over dat raar gevoel in mijn buik , maak ik me soms wel eens zorgen.. ik bedoel zou het schadelijk voor mijn kindje kunnen zijn of niet..

liefs tobi

Ik wil je niet laten schrikken, maar das niet helemaal goed.
Volgens mij heb je harde buiken. Aangezien je nog maar 22 weken bent moet je echt gaan oppassen en flink wat gas terug gaan nemen. Minder gaan werken misschien een optie? Ik zou het wel even aan je vk melden. Want het zou niet mooi zijn als het over zou gaan in pre-mature weeën. Neem het serieus, en ga echt rustiger aan doen!

sterkte,
Wietske

Ik heb dit ook gehad vanaf de 22 weken tot ongeveer 24 weken. Bij mij bleek het de groei van de baarmoeder te zijn waardoor mijn buik zo strak stond en hard aanvoelde. Niets om me zorgen over te maken dus. En inderdaad, inmiddels ben ik 26 weken zwanger en is dat gevoel helemaal verdwenen. Wat er wel voor in de plaats is gekomen is een veel dikkere buik
Maar bel even met je verloskundige dan kun je het navragen

Groetjes

Terug
Bovenaan