Steeds vroeger wakker.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Stef wordt de laatste dagen steeds vroeger wakker!
Had ik eerst nog een luizenleven, nu wordt ie, als ik pech heb, al om 7 uur wakker!
Vorige week heeft hij nog een paar dagan lekker tot half negen geslapen en nu is het ineens over! Hij krijgt wel weer twee nieuwe (voor) tandjes.... Zou het daar mee te maken kunnen hebben? Of is het nu gewoon afgelopen met mijn uitslaap-gedrag?

Liefs Annet

Hoi Annet,

Pim is ook tegenwoordig rond half 7, zeven uur wakker.
Ik denk dat het te maken heeft dat de vogelds zo vroeg gaan fluiten!! ( ondanks onze rolluiken ).
Het is niet anders.........jammer voor ons!

Groetjes Sil mv Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Hoi Annet,

Julian heeft nu al 2 dagen achter elkaar tot kwart over 7 geslapen. Wat een luxe!
Hij was nl. vaak al   om half 7 wakker, soms nog eerder. Van andere moeders hoorde ik dan wel dat dat zelfs niet verkeerd was omdat 6 uur ook vaak voorkomt (heeft hij ook al gehad).
Dus met kwart over 7 ben ik erg blij! Hoop dat het zo blijft!

Groetjes,
Daisy

oh dat is balen
annique slaapt de laatste 2 dagen ineens weer wat langer door
tot half 8 ipv 6u a half 7
vannacht wel wakker geweest eventjes om half 3 ineens ( gebeurt nooit)
achteraf zag ik vanmorgen toen t licht was dat ze wat had overgegeven
had ik vannacht niet gezien,   omdat ik geen lamp aanhad
erg niet...... voelde me wel lullig naar annique vanmorgen
liefs sandra

Hoi!

Heel toevallig heb ik een paar weken geleden hetzelfde onderwerp hier neergezet.
Tijs slaapt altijd tot ongeveer 7 uur, soms half 8. Maar ineens was meneer steeds wakker rond 6 uur, half 7!! Het werd steeds vroeger en ik dacht ook steeds....jeetje wat nu? Ik dacht ook het komt waarschijnlijk dat het zo vroeg licht wordt en de vogels......maar blijkbaar had het toch te maken met een grote ontwikkeling.

Ineens binnen 2 a 3 weken kan hij voorruit kruipen, goed stevig zitten, zelf gaan zitten, meer praten en babbelen!!! Echt ongelooflijk wat die kleine man ineens zelf allemaal kan en hoe snel dat gegaan is.

Ik denk dat het vroeger wakker worden daar ook mee te maken heeft gehad, want nu slaapt hij weer lekker zoals vanouds...
Hopenlijk heeft het bij jullie ook te maken met een sprong en kunnen jullie kleintjes straks weer meer???
Succes in ieder geval bij het vroege wakker zijn...pfff.

groetjes. Daan mv Tijs (10 maanden)

Elisa is altijd rond 07.00 uur wakker en dan rond 07.30 krijgt ze haar papje of boterhammetje waarna ze na een kwartiertje spelen weer lekker even naar bed gaat. S'avonds ging ze altijd rond half 7 naar bed en viel heerlijk in slaap.

Helaas sinds 3 nachten vind madame het niet leuk in bed en wil ze ons bij haar hebben, willen wij dit niet gaat ze zeurig huilen, slaapt voor 20 min en begint opnieuw. Pak ik haar op valt ze bij me in slaap en kruipt heerlijk tegen me aan net zoals "vroeger" maar laat je haar in haar bedje is het drama.....

Volgens het CB klopt dit met haar leeftijd, dus de wallen onder papa en mama haar ogen die in het begin bespaart zijn gebleven krijgen we nu dus...

Maar het blijft een schatje..... (oh ja er zit een volgens mij wel een tandje dwars..)

Thomas heeft een ingebouwde klok.... Hij slaapt of tot 7:00 of tot 04:45.
En op die tijden kun je de klok gelijk zetten, wijkt hooguit 5 minuten af. Gekke baby...
Spreekt voor zich dat ik liever heb dat ie tot 07:00 slaapt....   Hij is dan ook gelijk vreselijk wakker, dus dan maar naar benden en een flesje of boterham erin, even spelen en dan weer erin tot 08:00 of 08:30... Is helaas niet anders hier...

-X- Marieke

Jasper heeft een tijdje (zo'n 2 maanden) gehad dat ie elke ochtend om half 6, 6 uur wakker was. Wij lieten hem altijd liggen tot minimaal half 7. Toen hij in maart ziek is geweest werd die tijd ineens half 7, 7 uur. Dus wij zijn erg blij dat ie nu op die tijd zit!! Een enkele keer heeft ie een uitschieter naar half 8, maar dat is echt een uitzondering. Het voordeel is wel dat ie altijd eerst even in bed speelt dus we hoeven er nooit meteen uit. Kunnen we even rustig wakker worden haha! Jasper is eenmaal uit bed ook meteen erg druk met spelen en dingen ontdekken, zeker nu hij sinds een paar weken staat dus gaat hij pas rond 10 uur, half 11 pas weer naar ben. Maar het werkt prima zo en ik vind het heerlijk!!

Groet,
Jacqueline

Terug
Bovenaan