Steeds vroeger.....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden/dames,

we hebben hier een hele tijd gehad dat onze dochter rond 18.30u. naar bed ging en dan altijd weer rond 7.30u.-8.00u.  wakker was.
Nu klinkt 18.30u. voor sommigen misschien wat vroeg, maar dit is echt het tijdstip dat onze meid klaar is met de dag. Ze is dan helemaal op en gaat dan  altijd, na nog een fles, heerlijk slapen.   (overdag slaapt ze nog 1x)
Maargoed, de laatste 2 weken wordt ze in de ochtend  dus steeds vroeger wakker...
8.00 werd dus 7.30u.
7.30 werd 7.15
7.15 werd 7 uur  
en vanmorgen  was het half 7!!!
We hebben haar wel even laten pruttelen  (misschien  dat ze weer in slaap zou vallen), maar mevrouwtje was gewoon  wakker en klaar voor de dag.
Langer  ophouden proberen we wel, maar  tot  op heden lukt dat haast niet, omdat ze  gewoon echt slaap heeft om 18.30u

Misschien dat  sommigen half 7 op niet zo vroeg vinden, maar vergeleken met het eerdere slaappatroon.....  
Zou het een periode zijn? Hebben julie kleintjes dit ook (gehad)?

Groetjes, Bianca
mama van Minoux (27-2-09)

Hier hetzelfde rond 18:30 uur gaat ze naar bed, dan kan ze haar ogen niet meer open houden en huilt ze om alles. En tussen 6:30 uur en 7:00 uur wordt ze wakker. Maar ze heeft dan wel 12 uur geslapen!!!! Veel meer kan je niet verwachten, denk ik. Dus dat hoort erbij. Als onze oudste niet naar de psz hoeft of het is weekend dan kroelen we nog lekker even in bed en anders gaan we eruit en aankleden.

Bovendien wordt het weer steeds eerder licht, dat had mijn oudste ook. Dan worden ze eerder wakker.

quote: reisa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2009 14:39:02'));

Hier hetzelfde rond 18:30 uur gaat ze naar bed, dan kan ze haar ogen niet meer open houden en huilt ze om alles. En tussen 6:30 uur en 7:00 uur wordt ze wakker. Maar ze heeft dan wel 12 uur geslapen!!!! Veel meer kan je niet verwachten, denk ik. Dus dat hoort erbij. Als onze oudste niet naar de psz hoeft of het is weekend dan kroelen we nog lekker even in bed en anders gaan we eruit en aankleden.

Hoi Reisa,

ja, je hebt ook wel gelijk dat ze dan al wel 12 uur hebben geslapen. Inderdaad.
(maar waarom dan toch eerst 13 of 14 uur. Ze verbruiken nu toch ook veel energie)
Dat kroelen in bed, doen we hier ook meestal. Alhoewel kroelen.....het is meer springen, kruipen, staan. En voorkomen dat ze dus niet van het bed rolt, hihi. Ze is dan nl. niet meer te houden, hahaha

heyhey

ook nathalia wordt steeds vroeger wakker.
ook zij werd normaal om 8 uur wakker.
en ook ik was er van de week al half 7 uit, omdat nathalia klaar wakker is.
maar eerlijk is eerlijk, ik zelf ben ook steeds vroeger wakker.
het is steeds vroeger licht en op de 1 of andere manier heeft dat toch ook invloed op de mens.
het wordt steeds lekkerder weer.
ik zelf denk dan: oooh het is lekker weer, tijd om wakker te worden en op te staan.
terwijl het dan ook nog heel erg vroeg is.
waarschijnlijk hebben onze kindjes dat ook.
het is licht, dus tijd om wakker te worden.

ach ja, en zo is het altijd wat :D

liefs, do

Terug
Bovenaan