Steeds zeurderige pijn in me rechterzij naar de rug toe!

Hoi

Ik ben nu 4,4 week of 5,4 weken zwanger, moet volgende week naar de dokter! Maar nu heb ik steeds last van me rechterzij...Kan dat al bandenpijn zijn?? Het is zo'n zeurderig gevoel...heb het af en toe ook aan de linkerkant maar het is nu de hele dag al aan de rechterkant....Het voelt wat vervelend niet echt pijn, maar gewoon zeurderig! Zijn er meer die er last van hebben?

groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 4, 4 weken?

Hoi,

Zou heel goed kunnen hoor, zeker omdat je het ook eerst aan de andere kant had en je zoontje ook nog niet zo heel oud is (tillen enzo), ik ben nu 30 weken en heb het soms echt heel erg, dan kan ik bijna niet meer lopen of liggen, maar goed het hoort er bij hé.....

Groetjes en nog van harte,

Angel

Hoi,

Het zou bandenpijn kunnen zijn. Maar het zou ook een blaasontsteking kunnen zijn, dan kan het doortrekken naar je nieren waardoor je pijn in je rug kunt krijgen.

Zelf heb ik ooit, duurde 2 maanden voordat ze erachter waren wat het was, een nierbekkenontsteking te zijn. De klachten leken eerst op blindedarmontsteking en na 2 weken kon ik niet meer lopen van de pijn, het trok toen heel erg door naar mijn rug.

Je kunt voor de zekerheid wat ochtendurine opvangen en door de huisarts laten  controleren.

Syl
36+4

hoi!
ga idd even langs de dokter want het kan idd een nierbekkenonsteking zijn, ik had precies   de zelfde pijn, maar die werd op een gegeven moment echt ondragelijjk!
dus ff langs wippen bij een dokter kan echt geen kwaad.

p.s als het een n.b. onsteking is, heb je daar goede medicatie voor hoor
Groetjes Meid 21

Terug
Bovenaan