Steek bij mijn eierstok

<p>Hallo Dames, </p><p>Vraagje.. ik heb erg last van steek in linker kant van mijn buik precies bij de eierstok.. nu heb ik maar 1 eitje want de andere is i.v.m gezondheids redenen weggehaald. Vandaar dat ik me gelijk zorgen maak wanneer ik iets voel en de steek voelt precies bij de eierstok.</p><p>Nu is mijn vraag, kan het altijd een slechte reden hebben (bijv. cyste etc.) of heeft iemand daar ook zomaar keer last van hebben gehad?</p><p>Het is denk ik ook geen ovulatie pijn want dat heb ik week geleden gehad..</p><p>Alvast bedankt voor de reactie xx</p>
 
Hoi,
Ik had tijdens en na mijn menstruatie altijd steken bij mijn eierstok. Hier zit dus wel een grote cyste aan mijn eierstok. Ik.ben vandaag 38 weken zwanger. En rond de 11 weken is die cyste ontdekt. Achteraf had ik er dus wel last van. Maar ben niet zo'n dokter loper.. 
Het hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn..maar dit is mijn verhaal
 
Hoi,
Ik had tijdens en na mijn menstruatie altijd steken bij mijn eierstok. Hier zit dus wel een grote cyste aan mijn eierstok. Ik.ben vandaag 38 weken zwanger. En rond de 11 weken is die cyste ontdekt. Achteraf had ik er dus wel last van. Maar ben niet zo'n dokter loper.. 
Het hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn..maar dit is mijn verhaal
 
Hoi
Ik heb dat ook gehad en er niks mee gedaan tot dat het een aantal weken later met veel pijn op de eerste hulp zat bleek bij mij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn  en geen blaasontsteking zoals ze dachten dus zou even een testje doen en even urine inleveren voor controle op blaasontsteking dan weet je zeker dat er niks aan de hand is 
 
Terug
Bovenaan