steek in de buik

hoi meiden,
ik was gister even de stad in geweest om lekker te shoppen.. moest nog een zomerjas hebben die lekker zit. en nog wat andere spulletjes. ik heb 2 uur gewinkeld maar toen was ik het goed zat en ik had elke keer als ik niet stilstond maar doorliep steek in mn onderbuik die aan bleef houden.. vroeg me af of anderen hier ook last van hebben? bij de eerste had ik dat helemaal niet.. heb er eigenlijk nog geen last van gehad op mijn werk. waar ik ook constant loop.
ervaringen hiermee? en wat kan het zijn? want als ik daarna ga zitten is het over ben dan alleen erg moe.

Liefs, Christien

Ik voel ook wel eens steken of een soort trekkerig gevoel. Ook bij onverwachte bewegingen (draaien in bed). Volgens mij zijn dat je banden, maar ben (nog) geen expert op dit gebied ;-)

Heb ik ook wel eens, dat zijn idd je banden van de baarmoeder... die staan momenteel erg onder spanning door snel groeiende baarmoeder...

Zo heb ik het me uit laten leggen door verloskundige :D

Als je het niet vertrouwd ff belluh wa

Ik heb dat weleens als ik druk ergens mee ben.
Dan moet ik echt even gaan zitten en mijn hand of iets warms erop leggen. Of een lekkere warme douche.

Meestal een teken dat ik het even rustig aan moet doen en daarna gaat het weer..
Zeg het wel tegen je vk als je er de volgende keer bent, of als het erger wordt of niet vetrouwd even bellen!!

Liefs, Liselotte

Ik heb het af en to, maar dan vooral bij onverwachte bewegingen of net een verkeerde draai. Doet errug pijn! Maar heb ook geen idee wat het kan zijn.. Misschien inderdaad de banden..

Kzou iig wat rustiger aan doen en even aan de vk vragen!
Liefs Rosan

Sinds gisteravond heb ik een stekend gevoel in mijn linkerkant, ter hoogte van mijn lies. Klinkt, net als ik al lees hierboven, als bandenpijn.
Het is alleen nog steeds niet over.
Wat denken jullie, kan ik beter toch even de VK bellen? Of is dit normaal dat het langer aan houdt?
Ik ben nu 24 weken zwanger.

Liefs Marit

he ladies,

Ik had ongeveer de zelfde vraag gesteld de laatste keer bij de vk, ik had het met lopen, dan voelde ik echt pijn bij men schaambot.
Al deze pijntjes blijken heel normaal te zijn, omdat je bekken flexibeler worden, want er moet straks gewoon een kindje uit, ruimer worden gaat soms nou eenmaal gepaard met wat klachten. Niets om je druk over te maken.

Gewoon even rustig aan doen, en een lekkere warme douche nemen.

Terug
Bovenaan