Steek in m'n buik

Gisteravond wilde ik opstaan van tafel en toen voelde ik een enorme steek in m'n buik. Ik ben zooo geschrokken, ik heb de hele nacht wakker gelegen. Zou het weer niet goed zijn? (in november 2011 heb ik een missed abortion gehad).
Van iedereen hoor ik dat de zwangerschap anders moet aanvoelen dan de 1e keer. Het enige verschil dat ik nu voel is veel meer gerommel, maar ook pijnsteekjes in m'n buik.

Ik kan je er niet mee verder helpen. Snap heel goed dat je geschrokken bent. Ik denk eerlijk gezegd dat het niks is. Maar ik ben geen verloskundige of arts! Spreek alleen uut eigen eravaring. Bij twijfel gelijk vk bellen!!!!

Liefs

Lieve vlindertje,

Snap ook dat je geschrokken bent, ik had van de week ook erge buikpijn (zie topic) Ik heb welliswaar nooit een miskraam mee gemaakt maar begrijp je angst wel hoor! Als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen en je zorgen kenbaar maken! Ik denk netzo als Heppy dat je je geen zorgen hoeft te maken maar goed....jij kent je lichaam het beste en luister naar je eigen gevoel!

Sterkte en gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Hopelijk heb je een mooie en vooral gezonde zwangerschap en een stralend wondertje in Dec'2012

Liefs Lynn.

hoi,

Ik hoor in het september forum maar vind het leuk om te lezen wat jullie meemaken....
Wat jij meegemaakt is mij ook bekend.....zal je wel vaker krijgen!! Bij het snelle opstaan en zelfs al met niezen dat je een felle steek krijgt.... ik heb dat gehad bij al mijn 3 zwangerschappen!!
Uitleg wat ze mij toen gaven is dat het je banden zijn die aan het oprekken zijn....dus niets om je zorgen over te maken. Zelfs nu 16 weken ver moet ik opletten met snel opstaan anders sta ik krom van de pijn.....

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. In principe niets om me zorgen over te maken dus....
Ik wist niet dat ik zo'n stress kipje was. Haha

Hahaha dat hoef je ook echt niet te zijn! Zodra je zwangerer bent veranderd alles! En als je lief klein minimeensje er straks is herken je jezelf nieteens meer Hahahaha!

Ik had nooit vdacht dat ik een echte mama mama was. Alles voor mijn zoon en het nieuwe propje in mijn buik!

Liefs

Terug
Bovenaan