Steek in vagina

Ik heb sinds 2 weken soms een steek in mijn vagina. Weten jullie wat dit is?

Ik ben nu 32 weken en heb sinds 27 weken erg last van mijn bekken.

Zal het hier mee te maken hebben?

Ik lees op internet dat als je een steek in je vagina hebt, je kindje al aan het indalen is?!

 
Ik heb het nu nog niet gevoeld, ben nu 28 weken zwanger, maar tijdens de zwangerschap van m'n jongste had ik het ook. Die was ingedaald maar kon nog wel met haar hoofdje bewegen en dat voelde dan idd als een soort steken. Niet echt prettig.
Gr. Patricia
 
Kan indalen zijn, maar ook met je bekken te maken hebben. Ik heb het ook wel eens..zit dan vooral links bij mij (de kant waar mijn bekken ook een stuk gevoeliger is!) Dat is dan vooral als ik het erg druk heb gehad en de boel wat overbelast heb..
 
Hoi,
Ik zou ook denken indalen of een poging daartoe.
Ik ben nu 28.2 en had toevallig gisteravond wat steken, de baby was ook flink aan het draaien, dus zal wel wat voorwerk zijn,,haha
In mn vorige zwangerschappen had ik het ook met het indalen, en zeker een eerste kindje kan best al vroeg indalen!
Succes Liefs MJ

ps;je bekken weet ik trouwens niet, daar heb ik gelukkig geen last van dus weet niet hoe dat voelt (ff afkloppen)
 
Hallo,

Had bij mijn jongste ook steken,recht op mijn schaambeen.Had ook opstartpijnen met opstaan,of als ik lang gezeten had.Het is alweer even geleden,maar ik had toen ergens gelezen dat het met bekkenklachten te maken had.

Hoop nu met de derde dat ik het niet krijg.Vond het erg pijnlijk en werd er op den duur behoorlijk chagerijnig van,hahaha.

Succes!

Groetjes
 
Hoi!

Mijn zus heeft dat ook in de laatste weken gehad! Dit schijnt heel normaal te zijn! Het is een soort reactie/voorbereiding van de baarmoedermond en de spieren van de vagina....

Een voorteken dus!!!!!!!!!! Spannend!!!!!!!!!

Succes meid! Je kan het!

P.s; mocht je er nog wel mee zitten, bel dan ff je VK!



 
Terug
Bovenaan