Steek

Hoever ben je? Zeker in het eerste trimester kun je last van bandenpijn hebben. Dat zijn ook plotselinge pijnscheuten, meestal na plotseling bewegen (of niezen). Kan dat het zijn?
 
Ik vermoed 5 weken. 
Ooh okee het was een beste steek maar had gisterenavond ook veel pijn in mijn linker borst kreeg daar ook continu steken door. Ze gaan morgen nog een inwendig echo maken om te kijken of er nu wat te zien is vorige week woensdag zagen ze nog niks een lege baarmoeder 
 
[quote quote=10606273]Ik vermoed 5 weken. Ooh okee het was een beste steek maar had gisterenavond ook veel pijn in mijn linker borst kreeg daar ook continu steken door. Ze gaan morgen nog een inwendig echo maken om te kijken of er nu wat te zien is vorige week woensdag zagen ze nog niks een lege baarmoeder[/quote]
Als je bij 4 weken een echo hebt gemaakt dan is het helemaal niet gek dat je nog niks ziet. En tijdens de zwangerschap kun je allerlei kwaaltjes krijgen en pijntjes voelen. Je baarmoeder gaat groeien, je darmen gaan rommelen, je banden en spieren reageren erop etc. Het gaat nou eenmaal niet vanzelf ?
 
Dat ben ik niet met je eens is per persoon verschillend bij de 2e voelde ik helemaal niks geen misselijkheid alleen vermoeid
Toen wist ik nog niet hoever ik was ik kreeg een echo omdat ik nog niet ongesteld was en miss was er wel wat te zien dat hebben ze ook duidelijk gezegd of we zien niks dat je er te vroeg achter bent gekomen of het is een miskraam geweest. 
 
Morgen weer en dan weten we hopenlijk meer 
 
[quote quote=10606364]Dat ben ik niet met je eens is per persoon verschillend bij de 2e voelde ik helemaal niks geen misselijkheid alleen vermoeid Toen wist ik nog niet hoever ik was ik kreeg een echo omdat ik nog niet ongesteld was en miss was er wel wat te zien dat hebben ze ook duidelijk gezegd of we zien niks dat je er te vroeg achter bent gekomen of het is een miskraam geweest. Morgen weer en dan weten we hopenlijk meer[/quote]
Kwaaltjes zijn zeker per persoon verschillend. Wat ik bedoelde tr zeggen is dat je je niet ongerust hoeft te maken elke keer dat je iets voelt in je buik. Er gebeurt daar tijdens een zwangerschap van alles. En ook zonder zwangerschap is het heel normaal als je af en toe last hebt van je maag/darmen etc. Hopelijk heb je morgen een goede echo
 
Terug
Bovenaan