Steekachtig gevoel in borsten. Teken?

Hoi meiden,

Wij zitten nu in ronde 1 voor een tweede kindje. Ik weet mijn cyclus niet precies (al erg lang niet meer ongi geweest door spiraal en zwangerschap), maar bij een gemiddelde cyclus zou ik volgende week woensdag mijn NOD moeten hebben. Ik heb nu al ruim een week iets vollere, hardere  borsten (had ik bij 1e zwangerschaop ook). Iets wat ik volgens mij niet had, maar nu dus wel, zijn pijnlijke steken in mijn borsten. Niet de hele dag, maar het is best een rottig gevoel. Net alsof iemand erin knijpt, laat maar zeggen.

Herkennen jullie dit als zwangerschapsverschijnsel? Want als dat zo is: kom dan maar op met die steken!

Sab

Hoi Sab,
Spannend hoor!
Ik zit in mijn 12 ronde, 1e kindje. Vanaf de dag na mijn eisprong had ik super gevoelige borsten. Moest ze gewoon vasthouden als ik de trap op rende...
Ook van die steken aan de zijkanten, had ik niet eerder gehad. dacht eerst dat het kwam door het ontpillen, maar heb vandaag op mijn NOD een lichte streep getest. Durf nog niet te hard te juichen, morgen nog maar een keertje. Maar bij mij lijkt het op goede pijnen in mijn borsten.
Sterkte met wachten meid.
Liefs muus.

He Muus,

Een streep is een streep, dus probeer te genieten! Tuurlijk, 't is nog pril, maar je bent hartstikke zwanger. Jouw/jullie geduld is beloond! Gefeliciteerd.

Ik hoop ik ook... Zou wel (weer) erg snel zijn. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, want als je een kwaaltje wilt voelen, dan voel je het ook. Maar die steken verzin ik niet. Verder wel moe, maar slaap laatste tijd slecht. Ben niet misselijk, maar dat had ik bij de 1e volgens mij pas vanaf 6/7 weken.

Nou, afwachten maar. Pffff.

Hey mama Sab,

Ik was bij mijn eerste ook gelijk zwanger na het stoppen met de pil. Dat is al 7 jaar geleden inmiddels en eigenlijk weet ik van  de eerste weken niet zoveel meer.
Ik ben dus nu ook gestopt met de pil en 11 juni ongi geweest. Ik heb dus nog niet 'een echte' menstruatie gehad. Ik dacht dus dat ik van het weekend mijn ei had omdat ik onwijze buikpijn had. Ik slaap ook veel slechter en onrustiger en ben dus ook veel gauwer moe. Daarnaast heb ik vanaf  het weekend nog steeds een zeurderig gevoel onderin de buik. En vandaag vond ik wat slijm  wat me in verwarring bracht. Want slijm komt toch voor het ei?? Maar toch wat is dan weer die buikpijn......
Ik durf niet te hopen maar overal waar je leest over zeurderige buikpijn na de eisprong is dat de meiden zwanger zijn...
Dan duurt wachten wel erg lang.....
Hoelang moet jij nog wachten?

Liefs,
Tamara

Hoi Sab,

Een paar maanden geleden had ik ook wat gespannen borsten en af en toe wat steekjes maar toen was ik toch ongesteld geworden.
Nu heb ik sinds een volle week ook gespannen borsten met af en toe steken. Mijn nod was afgelopen dinsdag en heb maandag positief getest! Ik moet wel zeggen dat ik nog meer klachten had hoor, vandaar dat ik sterk begon te denken dat ik zwanger was want herkende dit duidelijk van mijn eerste zwangerschap.
Dus.......... het kan alle kanten op.
Ik hoop voor je dat het raak is.

Liefs, Jolanda

Hoi Tamara,

Bij een cyclus van 28 dagen zou ik aankomende woensdag mijn NOD hebben. Ik ben erg ongeduldig, dus ik ga zondag al testen. En dan gewoon donderdag weer...

Succes met afwachten... Jij hebt denk ik je NOD een krap weekje later?

Sab

Terug
Bovenaan