Steekjes baarmoeder/onderbuik 5 wk.

<p>Goedemiddag allemaal,</p><p>Ik ben opzoek naar ervaringen! Zijn er hier mensen die met 5 weken zwangerschap kleine ‘speldenprikjes’ in de baarmoeder/bovenkant vagina (sorry kan het niet anders omschrijven) voelen? Kan links/rechts of in t midden zijn. </p><p>Ik kan genoeg vinden over kramp maar niet over deze kleine steekjes. </p><p>Kan dit komen door het oprekken van de baarmoeder of is het daar te vroeg voor?</p><p>Groetjes, Lineke </p>

Hoi lindeke,
heel normaal hoor! Op het moment is je kje zich zo hard bezig om alle cellen aan het doordelen en een mooi huisje te maken voor de aankomende 8 maanden. 
Idd gaat langzaam je baarmoeder ook oprekken dus maar je geen zorgen! 
Fijne zwangerschap 

Ja hoor, tintelende steekjes. Allemaal prikjes. Trekkende pijn in liezen. Stekende pijn onderin op bot. Pijn alsof je gaat menstrueren. Hoort er allemaal bij. Nu 7 wkn zwanger van 2de. Herken t ook van de 1ste keer. 

Grtjs nvn. 

Hallo Lineke,
inmiddels ben ik 15 weken zwanger maar wat ik zelf rond de 5 weken had was vooral een gevoel van ongesteld moeten worden, maar dan 10x erger. Dit is allemaal te wijten aan dat je lichaam (je baadmoeder) zich aan het aanpassen is aan de zwangerschap. Compleet normaal dus!
Bij mij begon dit gevoel rond de 3-4 weken en stopte rond de 8 weken. 

Terug
Bovenaan