steekjes onder in mijn buik

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Sinds maandag weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje...allemaal heel nieuw en spannend dus!!
Ik heb steeds kleine steekjes onder in mijn buik (links en rechts)...
Weet iemand wat dit is? want ik maak me een beetje zorgen...

groetjes Espritxx

hallo,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

En ten 2e is dit bandenpijn! ik heb dit ook gehad, ook toen ik pas 9 weken was en heb t nu nog steeds (ben nu 18wkn)

Het oprekken van je baarmoeder kost de nodige moeite en is dus een soort van groeipijn.
Geen zorgen maken dus :) Is alleen maar een goed teken dat je kindje aan het groeien is..

groetjes angela

Hoi,

Bedankt voor de reactie...stelt me in ieder geval wat gerust...

Groetjes Espritxx

gelukkig maar

ik weet hoe erg het is om in de zenuwen te zitten over pijntjes enzovoort.. ik ben nu in verwachting van de eerste en weet natuurlijk niet welk pijntje normaal is en welke niet...gelukkig kon ik zulke vragen aan mijn VK stellen en die heeft mij deze info dus allemaal verteld.

Een tip: angelsound kopen :p Daarmee kan je vanaf 10 wkn naar het hartje luisteren,,,en kost maar 39 euro op internet en je kan ook die speciale gel bestellen!!
http://www.vosmedisch.nl/nl/dept_295.html
dan kan je thuis lekker zelf luisteren ipv elke keer w88 tot de VK het gaat doen!

Hoi,

Ik kan morgen de VK bellen voor een eerste afspraak...Ze hebben 's morgens vroeg telefonisch spreekuur...en dat gaat een beetje lastig want ik sta voor de klas...
Dus ben benieuwd...ga vrijdag alles vragen haha..

Groetjes Espritxx

leuk :) weet de klas het al ?

En welke groep sta je dan? En moet je maar een lijstje met vragen maken want in alle  spanning kun je veel vergeten hihi

Terug
Bovenaan