steekjes

A

Anoniem

Guest
Hallo, even een vraagje, dit is mijn eerste zwangerschap dus soms weet ik niet wat het nou is wat ik voel, misschien kan iemand mij hier helpen. Ik ben nu 37 weken en 4 dagen zwanger. Ik voel in mijn kruis kleine steekjes, nouja niet echt steken, maar een raar gevoel die een paar seconde duurt. Nu heb ik me laten vertellen dat het niet lang meer kan duren voor de geboorte. Ik weet dat die steekjes normaal zijn, maar weet iemand of het ook klopt wat mij verteld is. Alvast bedankt...Ellen

Die steekjes voel ik ook bij het indalen van de baby. Kan zijn dat die van jou lekker vast gaat zitten in je bekken inmiddels en dat je dat nu voelt.
Ik zou niet te optimistisch worden en zeggen dat je nu snel gaat bevallen, het zegt nog niet zo veel denk ik.

Groetjes
Wasabimammie!

Volgens de vk is hij ingedaald en ligt zijn hoofdje vast in de bekken. Maar ik ga er ook niet vanuit hoor dat het al zo ver is, anders valt het inderdaad alleen maar tegen. We wachten af.

Komt inderdaad doordat je kindje ingedaald is. Ik heb er ook heel veel last van. Nog een paar weekjes volhouden, het gaat nu opschieten.

Liefs Maria
37w2d zwanger van 2e zoontje!

Terug
Bovenaan