steen in mijn buik

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nu 22w3d zwanger. Soms lijkt het net of ik een soort van steen onder in mijn buik heb. Is dit nu "een harde buik". Verder voel ik mij prima. Ja, soms wat steken in mijn buik maar dat zal wel de groei van de baarmoeder zijn.

Junior (zo noemen we de baby nu omdat we niet weten of het meisje of een jonge wordt) is al erg aktief. Vooral 's avonds. We hebben dit weekend zelfs aan de buitenkant van mijn buik junior zien bewegen. Ik vind het echt een geweldig gevoel.

Wie kan mij hierop antwoord geven.

Groetjes Riëlle

Hoi,

Ik heb dat ook gehad, het is inderdaad een harde buik zoals jij het omschrijft. Ik werd meteen teruggefloten daardoor (vanwege een eerdere vroeggeboorte) en moest 50% gaan werken aangezien ze erg vaak kwamen bij mij. De harde buiken mogen niet in een geregeld ritme komen anders kan de bevalling in gang worden gezet, vertelde de VK mij. Rustig aan doen dus, dan blijven ze uit. Ze horen pas rond de 34e week te beginnen is mij toen door de VK verteld. Ik heb ernaar geluisterd en ons tweede kindje is uiteindelijk na 39 + 1 geboren, terwijl de eerste er al met 29 + 5 was!

Groet,

Anouk

Terug
Bovenaan