Stef heeft denk ik een bloedneusje gehad.....Kan dat kwaad??

A

Anoniem

Guest
Nou, het staat er al he?
Ik haalde hem uit bed en er zat wat bloed op zijn bovenlipje.....Hij is al dagen jengelig en ik had zelf het idee dat dat zou kunnen komen van een kaakholteontsteking, aangezien hij verkouden is en ik dat dan ook altijd heb..... Dus een bleodneus past daar wel bij....

Maarrrrrr als dat het niet zou zijn....moet ik me dan zorgen maken? Of niet, als het ook niet terugkomt.....

Wie helpt me?
Liefs Annet

Jeetje annet daar schrik je wel even van.
Ik zou het niet weten anders bel je toch even de huisarts die kan je misschien wel geruststellen.

Liefs Ilse mv Danique

Hoi Annet,
Weet je zeker dat Stef een bloedneus heeft gehad? Julian is gisteren nl. gevallen en had een tand door de lip, ook bloed op zijn lip dus.
Een incidentele bloedneus kan volgens mij niet zoveel kwaad, maar misschien is het toch goed om even te bellen met de huisarts, wellicht dat je assistent je al wel kan helpen.
Groetjes,
Ellen mv Julian

Weet je zeker dat het een bloedneusje was? Dean heeft het 2x gehad, maar voor de rest niets aan de hand. Hij heeft zich ook wel eens gestoten (denk ik) en toen had hij bloed op z'n lipje. Denk niet dat hij kwaad kan hoor, tenzij het er uitgutst natuurlijk.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan