Stef zijn eerste verjaardag was TOP!!!

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi allemaal!

Zo, na de tweede dag van verjaardag-vieren, hier dan maar eens een klein verslagje van mij..... Het was zó leuk!

We hadden   natuurlijk woensdagavond alles al versierd en Stef was er donderdagochtend helemaal van onder de indruk. Wild werd hij ervan! Zo mooi om te zien hoe blij hij was met een paar slingers en ballonnen....

Op donderdag heeft hij de (grotere) cadeaus van zijn opa's en oma's en mijn beste vriendin en vriend gekregen. Oa een loopwagen (nou ja, vliegtuig), een fiets (van ons) een echte stoel (van IKEA) en nog veel meer leuke cadeaus. We hadden besloten om het in tweeen te vieren, want Stef kan nog altijd niet zonder tweede slaapje, dus we moesten het een beetje doseren. Dit is prima gelukt, en met slapen tussendoor was hij de hele dag een engeltje! We hadden een heeeeeeeeeele mooie taart besteld en natuurlijk een klein taartje voor Stef. Hij heeft zich helemaal uitgeleefd hoor! De taart zat óveral! Wat heerlijk toch, we waren allemaal jaloers dat wij met een vorkje moesten eten...haha

Vrijdag heb ik de ochtend gewerkt en de middag taarten gebakken voor vandaag. Helaas bleven de mensen afbellen, dus we hadden veeeeel te veel boodschappen en taarten.....Echt jammer, en niet snel vergeten,,,,,,maarrrrr ach, hij krijgt nu nog veel kleine inhaal-verhaardagen... Ook leuk.

En vandaag dan nog een keer zijn verjaardag,. Hij begon volgens mij de cadeaus zat te worden...hahaha. Hij werd steeds minder enthousiast! Maar heeft wel heeeeele mooie cadeaus gekregen, waaronder een gewéldig hobbelpaard. Echt allemaal heel leuk. Alleen zelfs met twee slaapjes, was hij om 18.30 compleet uitgeput. We hebben hem dan ook rond 19.00 in bed gelegd en hij slaapt sindsdien. Morgen kan hij dus lekker zijn speelgoed gaan uitproberen.....en kunnen wij ook een beetje bijkomen...

Ik zal morgen of maandag even wat foto;s laten zien, maar voor nu ben ik alleen maar heel moe.....Na twee dagen feest, een dag taarten bakken, en twee keer zeker 60 pannenkoeken bakken, ben ik even op....Morgen lekker uitslapen....

Zo, meer is er niet geloof ik, maar na dit verhaal snappen jullie vast waarom het eventjes duurde allemaal....hihi

Maandag doe ik weer helemaal mee hoor! Pas maar op!

Liefs Annet

Hoi Annet!

Wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is!!! Gelukkig had je je dus voor niets druk gemaakt!
Wij hebben het maar één keer gevierd en ik ben nog steeds aan het bijkomen. Fabio was gisteren helemáál niet in zijn hum, hij wilde niet eens in het zwembadje, terwijl hij normaal niet uit het water te slaan is! Hij wilde alleen maar op schoot zitten.
Vandaag heeft ie weer lekker bijgeslapen en ik hoop dus dat het morgen weer mijn vrolijke ventje is! Ach ja, hij heeft ook zoveel meegemaakt donderdag! Logisch dat hij even moet bijkomen!
Ik ben heel erg benieuwd naar je foto's.

Groetjes van Cissy

Zo! dat klinkt als een geslaagde dag, of moet ik dagen zeggen?
Leuk hoor! Kijk al uit naar zijn foto's!

Esmé mv Kay

Zo dat klinkt zeker als een paar geslaagde dagen!! Fijn dat alles zo goed is gegaan!!

Gr. Natasja mv Jamie

Hoi,

Helemaal begrijpbaar dat je nu helemaal moe bent, het is niet niks zo'n eerste verjaardag. Sneu dat mensen op het laatste moment afbellen. Ik heb de dag na het feest ook nog bezoek gehad, nou echt nooit meer. Na die 3 dagen was ik op.

Maar goed te horen dat het geslaagde dagen waren en dat de grote man genoten heeft.

Slaap lekker en ik verheug me op de foto's

Groetjes Nanda

Wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen,lekker bijtanken nu!!
Liefs Kitty en Tess

fijn dat het zo goed verlopen is, ja n nu inderdaad fotoooooo's

Liefs sandra

Hoi,

Fijn dat het geslaagde dagen zijn geweest! we zien de foto's wel verschijnen hoor, kom eerst maar even lekker bij, want het zijn idd zeer vermoeiende dagen!!

Groetjes,Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan