Stef zijn gekke slaap-patroon....HELLUP!!

Hoi meiden

Jemig! Wat een hoop reacties! Dankjulliewel hoor!

Stef slaapt intussen dus nog steeds de nacht niet door....pff is wel weer zwaar, we waren er net aan gewend dat hij wel doorsliep..... Maar goed. We hebben nu wel al wat dingen geprobeerd, maar het doet dus niks... We hebben hem 's nachts al eens een half uur (langer kunnen we gewoon niet) laten huilen, maar geen resultaat. We hebben hem na een helf uur huilen een paar keer zijn speen gegeven....geen resultaat. Hij gaat gewoon pas weer slapen na een (hele, dus 180cc) fles! Op zich niet zo heel vreselijk, want ik geef hem om ongeveer half zes en fles, en kan dan nog slapen tot half tien, maar ik word er zo wel heel moe van.   Ik vermoed dan ook dat hij gewoon niet meer genoeg heeft aan zijn laatste fles. Ik wil dus eigenlijk gaan proberen om hem wat rijstebloem te geven om 22.00. Maar nu weet ik dus niet....wat moet ik dan kopen/ En hoeveel moet ik hem geven? En kan het geen kwaad, want hij is nog maar 3 maanden....

Ik plaats dit berichtje ook nog even in een nieuw topic, want ik wil zo graag weer terug naar hoe het was.....

Liefs Annet

Probeer eens Nutrilon Forte voor hongerige baby's..
Zitten meer eiwitten in die voor een verzadigd gevoel zorgen maar zonder extra callorien.

Ik ben er erg tevreden over!

Esmé mv Kay

Rijstenbloem kun je bij de laatste fles toevoegen vanaf 4 maanden.
Het kan ook wel iets eerder hoor maar dan zou ik wel minder gebruiken dan aangegeven wordt. Je kunt dus bijvoorbeeld 3 koffielepeltjes toevoegen ipv 3 eetlepels.

Voor de rest denk ik dat je gewoon wat geduld moet hebben. Op zich is het al heel fijn dat hij pas rond 6 uur zijn fles krijgt ipv midden in de nacht!

Geef hem wat tijd om aan een ritme te wennen, het kan ook niet van de een op andere week..

succes!

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan