Steffie

gelukkig is ons wachten beloond met onwijs goed nieuws bij de gyn! alles was goed behalve dat ik geen eisprong heb! en al 11 maanden niet heb gehad! nu zat ik op dag 56 van mijn cyclus en was nog steeds niet ongi dus heb primolut gekregen en dus moet ik over een dag of 10 ongesteld worden! dan moet ik bellen voor een follikel echo en op de derde dan mag ik CLOMID gaan slikken! dus al met al is het wachten de moeite waard geweest! nu maar hopen dat we snel zwanger zijn.... we zijn al lang genoeg aan het wachten!

groetjes Steffie

Hoi Steffie,

Wat fijn dat jullie goed nieuws te horen hebben gekregen! Heb je in die 11 maanden tijd geen ongi gehad of wel maar geen eisprong? Ik vraag mij n.l af of dat ook nog mogelijk is. Want ik ben ook heel onregelmatig ongi en heb lange cyclessen, maar word wel ongi...als je geen eisprong hebt waar komt dan die ongi vandaan?

Ik hoor de 10e de uitslag van mijn bloed en mijn vriend zijn zaad!!

Spannend allemaal he?

Ik hoop dat jullie wachten nu eens beloond word!!

Liefs moi xxx

Ik ben in totaal 6x ongesteld geweest...... in 11 maanden tijd! maar je kan wel ongesteld worden en toch geen eisprong hebben en dat was dus bij ons het geval al 11 maanden lang! (11maanden voor niks gestresst)
ik hoop dat bij jullie ook alle uitslagen verder goied zijn! ik zal voor jullie duimen

Ik ben nu 5 x ongi geworden in 11 maanden tijd, dus volgens mij heb ik ook geen eisprong! Als dat zo is zou ik clomid krijgen van de gyn,,spannend dus!!

Suc6 liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan