Steken bij eierstokken en ineens een vette rug?

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Wij zitten in ronde drie en as woensdag heb ik mijn NOD. Mijn ovulatie was 2-3 dec. Een week daarvoor en vier dagen daarna om de dag geklust (hihi wij willen heel graag).</p><p>Vandaag ontzettend moe (lig al de hele dag op de bank en val telkens in slaap) en super hoofdpijn. Maar wat me opvalt is mijn vettere rug (veel talg en kleine puistjes en dat heb ik nooit gehad) maar vooral bij het hoesten en / of niesen voel ik steken diep onderin mijn buik (waar mijn eierstokken zich bevinden). Dat heb ik nog nooit gehad!! Ik weet het.... Waarschijnlijk hoeft het niets te beteken maar was toch benieuwd. Ik verbeeld me deze dingetjes niet.....hihi ?</p>
 
Hey!
Ik heb ook steken diep in mijn onderbuik. Het is ongeveer een minuut heel sterk en dan heb ik er een paar uur later pas weer last van. Hoe is dat bij jou? 
Liefs!
 
[quote quote=10141894]Hey! Ik heb ook steken diep in mijn onderbuik. Het is ongeveer een minuut heel sterk en dan heb ik er een paar uur later pas weer last van. Hoe is dat bij jou? Liefs![/quote]
Hoi Hoi,
Ik eigenlijk alleen bij bepaalde bewegingen ( en hoesten en niesen). Hmmmm weet niet wat het betekend. Ken het gevoel alleen niet :-( 
Ik vanacht echt een verschrikkelijke nacht. Ontzettend moe dus om 2030 gaan slapen. Om 01.00 klaarwakker gelegen tot 03.00uur. Lag alleen maar te malen over of ik zwanger zou zijn ja of nee... Pff ben benieuwd deze week! 
 
Wanneer heb jij je NOD? 
 
Bij jou is het wel iets anders dan. Gister had ik mijn NOD. Ik wil wel een test gaan halen maar ik durf het niet omdat ik bang ben dat het zoals de vorige maanden negatief is en dat ik weer teleurgesteld zal zijn.. 
Ik heb vannacht ook nauwelijks kunnen slapen. Toen ik bijna in slaap viel kreeg ik ineens hele erge steken in mijn onderbuik en daardoor lukte het niet om te slapen. Ik lag ook alleen te malen over of ik zwanger zal zijn.
Het enige wat we kunnen doen is afwachten. Succes, ik hoop dat het deze maand raak is voor jou!
 
[quote quote=10142086]Bij jou is het wel iets anders dan. Gister had ik mijn NOD. Ik wil wel een test gaan halen maar ik durf het niet omdat ik bang ben dat het zoals de vorige maanden negatief is en dat ik weer teleurgesteld zal zijn.. Ik heb vannacht ook nauwelijks kunnen slapen. Toen ik bijna in slaap viel kreeg ik ineens hele erge steken in mijn onderbuik en daardoor lukte het niet om te slapen. Ik lag ook alleen te malen over of ik zwanger zal zijn. Het enige wat we kunnen doen is afwachten. Succes, ik hoop dat het deze maand raak is voor jou![/quote]
haahahha wat een ramp he, onze hersens die nu ingesteld zijn op moeder worden! Jij ook, ik heb woensdag mijn NOD denk ik (mijn eisprong was drie dagen later dus misschien ook een latere NOD.. )Ben benieuwd! Laat je het even weten? 

Succes! 
 
Hey,
Ik wilde je even laten weten dat ik net een zwangerschapstest heb gedaan. Een licht streepje ?. Morgen ochtend weer testen! Hoe gaat het met jou? Al veranderingen of nog het zelfde? Ik ben benieuwd! 
 
 
[quote quote=10142742]Hey, Ik wilde je even laten weten dat ik net een zwangerschapstest heb gedaan. Een licht streepje . Morgen ochtend weer testen! Hoe gaat het met jou? Al veranderingen of nog het zelfde? Ik ben benieuwd![/quote]
Wauuww dat meen je!! Wat gaaf! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! Vanochtend ook al getest?
 
Hmmm, vandaag NOD. Normaal twee van tevoren krampen en bruine afscheiding. Tot vanochtend nog niets. Vriendlief zei anders testen we toch even dmv een early test. Dus wij om 06.00 testen (was overigens niet mijn eerste urine van vanochtend, uur daarvoor ook naar het toilet geweest ) maar was hartstikke negatief... :-( en nu zojuist met plassen bruine afscheiding dus denk dat menstruatie onderweg is helaas.
Ik duim voor jou voor de test van vandaag!!!
 
Liefs
 
[quote quote=10142742]Hey, Ik wilde je even laten weten dat ik net een zwangerschapstest heb gedaan. Een licht streepje . Morgen ochtend weer testen! Hoe gaat het met jou? Al veranderingen of nog het zelfde? Ik ben benieuwd![/quote]
Wauuww dat meen je!! Wat gaaf! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! Vanochtend ook al getest?
 
Hmmm, vandaag NOD. Normaal twee van tevoren krampen en bruine afscheiding. Tot vanochtend nog niets. Vriendlief zei anders testen we toch even dmv een early test. Dus wij om 06.00 testen (was overigens niet mijn eerste urine van vanochtend, uur daarvoor ook naar het toilet geweest ) maar was hartstikke negatief... :-( en nu zojuist met plassen bruine afscheiding dus denk dat menstruatie onderweg is helaas.
Ik duim voor jou voor de test van vandaag!!!
 
Liefs
 
Terug
Bovenaan