Steken en roze/bruine afscheiding

<p>hallo dames,</p><p>ik had een vraagje aan jullie. Dit is het volgende ik ben in juli gestopt met de pil en een cyclus van gehad van 27,27,38,36 en 33 dagen. Nu had ik op dag 13 van mijn cylcus een klein beetje bloed in mijn onderbroekje denk paar druppels. Afgelopen zondag dag 22 moest ik uit het niets ineens overgeven en voel me nu al een paar dagen vreemd. Hoofdpijn en misselijk met vlagen en dan gaat het weer. Echt momenten op de dag. Vanmorgen had ik ineens roze afscheiding met naar de wc gaan en de rest van de dag steken recht onder in mijn buik gehad. Het bloeden heeft nog niet doorgezet. Zit nu op dag 28. </p><p>Ik vind het vreemd dat ik deze steken heb want normaal heb ik dit niet als ik mijn menstruatie moet krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? </p><p> </p><p>Groetjes en alvast bedankt </p>
 
Hee Vogeltjee,
heb je al wel getest? Aangezien je al op dag 28 zit. 
Bloed rond je 13e dag klinkt mij als een bloedvaatje die gesprongen is tijdens je ei. Maar je weet maar nooit, het zou zo kunnen dat jij een vroege ovulatie had die gelijk in de week kwam na je menstruatie; dan zou de innesteling kunnen kloppen. 
Van je langste cyclus uit te gaan, keertje testen en dan op dag 38 nogmaals. Als je dan zwanger bent zou je het dan zeker moeten zien lijkt mij. 
Succes en sterkte met wachten! 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan